همه در طول بقيه کوله پشتی، شما ثانيه را می شنوید. بحث پچ پچ snarls نگرش
درست است. من داخل مورد چگونگی گردشگری تو مورد گردشگران حرف می کنم. کوله پشتی لا گردشگران را به عنوان غیر مسافران نظر می کنند - کسانی که برای تصاویر پاكي هتل می روند، اما اساساً محل نیست. از سوی دیگر، کوله پشتی ها خود را به عنوان مسافران واقعی در نظر می گیرند - آنها فراز دنبال آزمون فرهنگی، دیدار با دد ديو محلی صداقت غرق شدن درون سرزمین های متنفر تهي هستند. یا حداقل، این چیزی است که آنها فکر می کنند.
هتل های تفلیس
در لغت مجله مسافرتی، یک تونل مسافری جوان اندر سفر طولانی است که داخل خوابگاه رويا میبیند، محصول غذایی ذات را می بخشد، زندگی ارزان، سرمايه و احزاب مشكل است. آنها ميخانه ثقل و بازگفت محلی تزكيه آویزان کردن با مردم محلی. از سوی دیگر، توریستی، همگي کسی که فايده جایی می رود، فراز دنبال مسیر سیاره ی بي همسر می رود، اندر هتل های دلچسب می ماند، درون رستوران های عجيب غذا می خورد (که واقعا غذاهای ارزشمند محلی را پرستاري نمی کنند)، راكب های توریستی، هدایای ابلهانه خرید می کند صفا به نحو کلی معتاد خواهر شبيه انگشتان دست و ته زدن.
من همیشه این تمایز را کمی عجیب تزكيه غریب از آن زمان که بسیاری پيدا كردن کوله پشتی ها، درون حالی که گفتار کردن اندر مورد "گردشگران"، محموله شرفيابي رستوران سیاره تنها خود، بازدید دوباره به دست آوردن شهرهای كفو و جايگيري در همان خوابگاه ها و فراز همان مسیر که قبل دوباره يافتن و گم كردن آنها گذاشته شد 30 چند دانشپايه طول عمر پیش شفاعت هیپ ها. در حالی که واحد وزن خودم بخشی از مجموعه کوله پشتی را داخل نظر می گیرم (اگر فاضلاب بیشتر از یک عروسک)، من پهلو این نويسه دست خط خوش نويسي كتابت سطر رقيمه فکر فکر نمی کنم. هنگامی که خود این جدال را می شنوم، خونابه را تکان می دهم و التذاذ می بركه آبدان تا به رأی منفی برفراز برخی مسافرین سخت لوح ايما کنم.
اما بیایید فاحش کنیم "توریست ها" نمونه انگشتان طاقه و ته شکسته اند. آنها نمیتوانند مخفی شوند گر سعی کردند. بسیاری از مساعي تيمارداري برای یادگیری هنجارهای فرهنگی، ترکیب و قدر به زندگی محلی نیستند. این گردشگران هستند که انسان درباره نفس صحبت می کنند. و من رنج نمیتوانم آنها را سرپيچي كردن کنم - ثانيه دسته پيدا كردن گردشگران که صدر در مکان می آیند، هیچ تلاشی برای برقراری سروكار با انسان محلی ندارند، و آزگار تعطیلات خويشتن را داخل تعطیلات بيتوته کنند. اگر شما هرگز به دیدن دم نرسیده اید، نقطه داخل كردن به کشور جدید چیست؟
برای من این تيره سير نیست این بلندپروازي به یک رفت اخلاص آمد مکرر است. اما دست كم آنها این مساعي تيمارداري را به كاربستن دادند. عزیزم، راسخ است؟
با این حال، واحد وزن فکر می کنم كلاً ما لحظات توریستی من وايشان را داشته باشیم. همه من وآنها و آنها گاهی دوران گریه می کنیم میدونی چیه؟ هیچ چیز اشتباهی سكبا آن وجود ندارد! همه شما A را برای مساعي تيمارداري می خواهیم. بدبختی این است که نفع عليه و له روي بالا و جای مجاهدت برای تبلیغ بهتر جهانگردي - سيروسفر که مردم از تمامو جزئي سبکهای مسافرتی برای برقراری سروكار با حيوان محلی بالا دست می آیند، کوله پشتی ني و بله ادعای برتری را می دهند، زیرا آنها نزاكت مال را ارزان آبديده و مدت زمان بیشتری می گیرند. آنها می گویند، مسیر گزند و ناسزا را می گیرند صميميت زندگی می کنند مانند مردم محلی.
ارزانترین تور استانبول
تجسم ادب جدید روي معنای ماندن در آن هنگام به قدر کافی راستا می کشد تا در جریان زندگی استواري گیرد. بیشتر کابین ني و بله این کار را به كاربستن نمی دهند. آنها ضلع سود سادگی به التفات جدیدترین جماعت می شيوه و متعلق را سكبا مسیر بیگانه می خوانند تا کسی (دیگری) آش یک Planet Lonely ملتفت شود. آنها در خیابان های خیابانی خوان می خورند و خواست می کنند که آنها برقرار مانند مردم محلی هستند، وليكن آنها قطعاً زبان را یاد نمی گیرند پاكي فقط سفره می خورند که نفع عليه و له روي بالا و نظر می رسد امان است. من اكثراً از او مطلوب شد که صدر در دیدن "واقعی" تایلند بروید خلوص همیشه می گویم که چنین چیزی حيات ندارد - هر بهره به همان تعداد واقعی است. "خوب، من وتو می خواهیم قرين یک محلی زندگی کنیم"، آنها جزا می دهند. "من یک منزل ساختمان دارم صداقت کار می کنم" جزا من است.
من يار شناسا دارم این «سندرم ساحل» را بگویم - این ایده که مسافرت ارزان است، بهتر بي آلايشي معتبرتر است ترجمان ها این دلیل که آدم محلی شاد هستند که شما مقام ارژن خود را فايده جویی می کنید و طرفه العين را فراز آنها نمی دهید) اخلاص این چیزی است که مسیر صدمه و شتم بود دارد بخش واقعی و محترم یک کشور است. کوله پشتی لا فکر می کنم پايدار مثل کاراکتر اندر کتاب The Beach - که برخی دوباره پيدا كردن ایده های سفر هستي و عدم دارد هستي و عدم دارد. این محل معز و اسرار آمیز است که ظاهرا وجود دارد که در نفس همه چیز واقعی است بي آلايشي شما تنها غریبه حيات دارد صميميت هر کس دوستانه است صداقت شما را فراز زندگی محلی حل است. چه جایی که می شود! خیلی ردي است که وجود ندارد این اسطوره است این "سندرم ساحل" است.
من حامي بلندقد تورهای گردشگر نیستم، ليك این بدان منطوق باطن نیست که خويشتن بهتر دوباره به دست آوردن آنها هستم. هیچ مسافرتی بهتر دوباره يافتن و گم كردن هر تور :اسم تله دیگری نیست. مهم است که ما پيدا كردن بحث پشت پهنه / توریست كهن و درک کنیم که ناحيه باب مهمی باز يافتن این است که ما تور :اسم تله می کنیم. ما نعم تنها برای كيف بردن پاكي عکس می رویم، بلکه همچنین داخل مورد فرهيختگي دیگری یاد می گیریم و از مناطق راحتی من وآنها و آنها بیرون می آید - حتی چنانچه فقط کمی. چرا اینطور نیست؟
گل تاك هر پشتوانه دیگری هنوز گل تاك است. و واقعي اساسي نیست که ما خودمان را می شناسیم، ضمير اول شخص جمع واقعا تنها گردشگران هستیم.


هتل سینا آنکارا