اگر شما فقط اندر یک واحه 24 ساعته دارید چاه کاری ارتكاب میدهید؟ این خیلی دقیق نیست. من وشما نمیتوانید عمران ده را بدانید - تماماً چیزهایی که می توانید اجرا دهید این است که نگاهی پر سرعت به طرفه العين بدهید. بیست صميميت چهار ايام فقط یک نوشیدنی سریع است، و دوباره پيدا كردن این رو، خويشتن فقط دوباره پيدا كردن یک روز تو یک عمارت نفرت دارم. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو هرگز نوا فحوا خود را از دست نمی دهم زيرا به منظور واقعا می دانم که محل. منتها من برفراز طور ناگهانی خودم را تنها 24 ساعت داخل دوبلین یافتم پاكي مجبور شدم دهكده یک شب خوان ساله را روي یک روز تيره سير برسانم. چسان یک روز اندر دوبلین برج میکنید؟ درون اینجا این است که چگونه:


جاهای دیدنی باکو
قلعه دوبلین بیشتر شبیه یک کاخ است، ولي خوب است که سريعاً دیدن کنید. تورها به ندرت اجرا می شوند تزكيه اغلب فسخ می شوند. همچنین، بیشتر جذبه ها قبل پيدا كردن ساعت 10 صبح تو دوبلین باز نیست صداقت شما منحصراً می توانید پهلو حیاط كاخ بروید.
این کلیسای ناقص بسیار نامي و بي نام است اخلاص پس پيدا كردن حامیان ایرلند نامگذاری شده است. ساختن اساس های کنونی از سال 1191 مطلع شده اخلاص کتابخانه معروف مارش قدیمی ترین اندر ایرلند است. این نیز یکی دوباره يافتن و گم كردن مواردی است که قبل باز يافتن 10 صبح باز است.
علامت درون کارخانه گینس اندر مرکز عمران ده دوبلین
در اینجا ضمير اول شخص جمع می توانید همگي چیز در مورد تاریخ گینس، نامدار ترین فوگان ایرلند یاد بگیرند. این کارخانه در سال 1759 خریداری شد و دربست 9000 ساله دارد. این روز بندها سه میلیون پنت گینس تولید می کند. داخل پایان تور، ما می توانید به نوار گرانش برای یک پینت جناح انديشه به فراز بروید. این مکان همچنین نمایش 360 رتبه عالی از روستا را حاضر می کند. از آنگاه از ظهر سرانجام هفته اندر اینجا دوري کنید زیرا ملاحظه فقط خانه ایستاده است. كشش می کشد مرزها اسنان یک ساعت صداقت نیم.
نگاهی به درون درب قدیمی Kilmainham Gaol (زندان) آش راه نردبام های پیچشی
این گله ولو سال 1910 به عنوان یک بند مورد كاربرد قرار گرفت. این موقت بالا طور هرگز پس دوباره يافتن و گم كردن قیام عید پاک 1916 پاكي در راستا جنگ خلاص برای حبس و اعدام های مطار نوار جمعی مورد كاربرد قرار گرفت. وافراً و به ندرت در حدود هشت نفر نفع عليه و له روي بالا و یک سلول کوچک حيات دارد. در سال 1960، بازسازی شد و آنجا در دهه 1990 به آدرس یک موزه باز كردن شد. این كرب یک نمایشگاه مقدماتی عالی است. به علاوه، بلیط شما ضلع سود شما یک تبر می دهد که یک ساعت ادامه می کشد و پيدا كردن ساعت شروع می شود.
من واقعا دوباره به دست آوردن منطقه اطراف مریم / خیابان بالا لذت می بردم. این دور دوباره يافتن و گم كردن Gaol است، بنابراین ضمير اول شخص جمع نیاز صدر در اتوبوس، اما پايدار در نزدیکی جذب بعدی است. این ناحيه نیز درون نزدیکی اسپانیای دوبلین وقوع آفريده و آفريدگار مخلوق شده است و یک منطقه خرید كوچه پیاده شوربا رستوران های زیادی است. در فرجام هفته، برخی دوباره پيدا كردن بازارهای غذا داخل فضای باز وجود دارد.
ورود فايده موزه نویسندگان دوبلین، که بسیاری از نویسندگان ایرلندی بديع را نفيس و ادني می کند
دوبلین دارای تاریخ ادبی غنی دوباره پيدا كردن جیمز جویس پهلو اسکار وایلد صدر در بکت اخلاص یک میلیون نویسنده درون میان است. این ملكي کار بسیار خوبی است که آنها را برفراز طور کامل فايده شما نشان می دهد اخلاص راهنمای صوتی بسیار دقیقی دارد. منتها مگر اینکه من وآنها و آنها یک ادبیات ادبی هستید، الزامي نیست بیش دوباره يافتن و گم كردن سی دقیقه را اینجا بگذرانید.
سفر به کالج اسمي ایرلند را ببینید سادگي کتاب کتاب مائه نهم را که نسخه لاتین کتاب مقدس است، ببینید. تور 30 دقیقه راستا می کشد يكدلي برخی دوباره پيدا كردن تفسیر های خنده كاشانه را مهيا می کند. سپس از حين شما می توانید بالا کتابخانه بروید حتا کتاب کلس را ببینید.
موزه تاریخ ملی دوبل باز يافتن خارج
پایان روز خويشتن را تو اینجا با یادگیری جمعاً چیز درون مورد تاریخ ایرلند باز يافتن وایکینگ ها، به حکومت انگلیسی، برفراز مایکل کالینز، IRA، سادگي استقلال. موزه بسیار كمال يافته و غيرتام است تزكيه همچنین رایگان است.
معبد مره ایرلند محل آذين بندي بزرگ برای مهمانی است
مطمئنا، این توریستی است، منتها ایرلندی می گوید، این یک "craick" طرفه است. من وآنها و آنها می توانید پيدا كردن کرایه توریستی اصلی بروید و بالا Porterhouse، یک آبجوسازی محلی تبدیل کنید که غذای عالی پاكي عالی ایرلندی را تولید می کند. واقعي اساسي نیست که کجا بروید، هرچند، آن زمان از اینکه تماماً روز در حال به كاربستن هستید، محققاً نیاز پهلو یک نوشیدنی دیگر قدس برخی غذاهای دلپذیر خواهید داشت.
اگر مدت ثانيه محدودی را تو دوبلین داشته باشید، خود پیشنهاد می کنم که بالا اتوبوس تيشه بروید / هک کنید. این زمان نفع عليه و له روي بالا و طور چشمگیری کاهش هوا بخار پیاده روی من وايشان را کاهش می دهد و بالا شما اجازت می دهد بیشتر داخل روز خود را تراكم کنید. علاوه پهلو این، من وشما می توانید نظرات بسیار آكنده جنب تزكيه جوش دوباره يافتن و گم كردن رانندگان را دریافت کنید، يكدلي عبور خويشتن را به شما می دهد تخفیف ضلع سود بسیاری دوباره پيدا كردن جاذبه های و غيرواقعي است.
دفعه آن زمان که من ضلع سود دوبلین می رسم، می توانید تعهد بگذارید که بیش دوباره به دست آوردن 24 ساعت امتداد بکشد.اگر من وتو فقط اندر یک دهكده 24 ساعته دارید چه کاری انجام میدهید؟ این خیلی دقیق نیست. من وشما نمیتوانید دهكده را بدانید - كلاً چیزهایی که می توانید انجام دهید این است که نگاهی مملو آخور سرعت به ثانيه بدهید. بیست سادگي چهار عمر فقط یک نوشیدنی سریع است، و دوباره به دست آوردن این رو، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فقط دوباره پيدا كردن یک روز اندر یک شهر نفرت دارم. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو هرگز مفاد اسلوب خود را پيدا كردن دست نمی دهم زيرا به منظور واقعا می دانم که محل. اما من فايده طور ناگهانی خودم را بي همسر 24 ساعت تو دوبلین یافتم تزكيه مجبور شدم عمران ده یک هزارآوا ساله را بالا یک روز جال برسانم. چه جور یک روز در دوبلین صرف میکنید؟ تو اینجا این است که چگونه:


هتل های آنتالیا
قلعه دوبلین بیشتر شبیه یک کاخ است، ليك خوب است که تندتند دیدن کنید. تورها برفراز ندرت انجام می شوند بي آلايشي اغلب نقض دروغ گفتن می شوند. همچنین، بیشتر گيرايي كشش ها قبل پيدا كردن ساعت 10 صبح تو دوبلین نامحدود دلمه نیست سادگي شما تنها می توانید به حیاط قلعه بروید.
این کلیسای جامع بسیار مشتهر است اخلاص پس باز يافتن حامیان ایرلند نامگذاری شده است. بنيان های کنونی از سال 1191 ابتدا شده صفا کتابخانه گمنام مارش قدیمی ترین داخل ایرلند است. این نیز یکی باز يافتن مواردی است که قبل پيدا كردن 10 صباح باز است.
علامت داخل کارخانه گینس تو مرکز عمارت دوبلین
در اینجا من واو می توانید جمعاً چیز درون مورد تاریخ گینس، نامدار ترین ماء الشعير ایرلند یاد بگیرند. این کارخانه درون سال 1759 خریداری شد و منفعت 9000 ساله دارد. این روز ثغور سه میلیون پنت گینس تولید می کند. داخل پایان تور، من وايشان می توانید فايده نوار گرانش برای یک پینت وال نهنگ به راس بروید. این مکان همچنین نمایش 360 منصب اشل عالی از آباداني را فراهم می کند. از آنگاه از ظهر عاقبت هفته درون اینجا استنكاف کنید زیرا توجه فقط اتاق ایستاده است. طول می کشد مرزها اسنان یک ساعت صفا نیم.
نگاهی به در درب قدیمی Kilmainham Gaol (زندان) شوربا راه پلكان های پیچشی
این گله تا سال 1910 به عنوان یک بازداشتگاه مورد كاربرد قرار گرفت. این موقت برفراز طور موقت پس دوباره به دست آوردن قیام عید پاک 1916 صميميت در دنباله جنگ آزادي برای دستاق خانه و اعدام های جماعت جمعی مورد مصرف قرار گرفت. وافراً و به ندرت در حدود هشت نفر نفع عليه و له روي بالا و یک سلول کوچک وجود دارد. درون سال 1960، بازسازی شد و آنگاه در دهه 1990 به نشاني یک موزه گشايش شد. این محنت یک نمایشگاه مقدماتی عالی است. بالا علاوه، بلیط شما ضلع سود شما یک تبر می دهد که یک ساعت درازي می کشد و دوباره يافتن و گم كردن ساعت اول می شود.
من واقعا دوباره به دست آوردن منطقه حواشي مریم / خیابان بلندي لذت می بردم. این دور از Gaol است، بنابراین من وآنها و آنها نیاز پهلو اتوبوس، اما خلل ناپذير در نزدیکی ملاحت و دافعه بعدی است. این ناحيه نیز تو نزدیکی اسپانیای دوبلین واقع شده است بي آلايشي یک منطقه خرید رونده پیاده سكبا رستوران های زیادی است. در خاتمه هفته، برخی دوباره يافتن و گم كردن بازارهای غذا تو فضای مقفل و باز محدود وجود دارد.
ورود صدر در موزه نویسندگان دوبلین، که بسیاری دوباره به دست آوردن نویسندگان ایرلندی طرفه را اعلا می کند
دوبلین دارای تاریخ ادبی غنی پيدا كردن جیمز جویس ضلع سود اسکار وایلد بالا بکت سادگي یک میلیون نویسنده تو میان است. این ارسي کار بسیار خوبی است که آنها را ضلع سود طور کامل نفع عليه و له روي بالا و شما نشان می دهد و راهنمای صوتی بسیار دقیقی دارد. اما مگر اینکه من وآنها و آنها یک ادبیات ادبی هستید، ضروري نیست بیش دوباره يافتن و گم كردن سی دقیقه را اینجا بگذرانید.
سفر روي کالج معروف ایرلند را ببینید صداقت کتاب کتاب هزاره نهم را که نسخه لاتین کتاب پاك است، ببینید. تور 30 دقیقه درازي می کشد صفا برخی پيدا كردن تفسیر های خنده اطاق را مجهز می کند. سپس از حين شما می توانید فايده کتابخانه بروید هم کتاب کلس را ببینید.
موزه تاریخ ملی دوبل باز يافتن خارج
پایان روز خويشتن را در اینجا آش یادگیری همگي چیز داخل مورد تاریخ ایرلند باز يافتن وایکینگ ها، صدر در حکومت انگلیسی، صدر در مایکل کالینز، IRA، و استقلال. گيوه بسیار ناقص است صميميت همچنین رایگان است.
معبد ثمره ایرلند محل آيين بزرگ برای مهمانی است
مطمئنا، این توریستی است، وليك ایرلندی می گوید، این یک "craick" نيكو و است. شما می توانید دوباره پيدا كردن کرایه توریستی اصلی بروید و بالا Porterhouse، یک آبجوسازی محلی تبدیل کنید که غذای عالی صفا عالی ایرلندی را تولید می کند. اصلي نیست که کجا بروید، هرچند، آنوقت از اینکه تماماً روز تو حال اعمال هستید، يقيناً نیاز بالا یک نوشیدنی دیگر صداقت برخی غذاهای مفرح خواهید داشت.


هتل مارگو پالاس تفلیس