می دانستم که بوردو گران است. من سال جديد برای بازدید دوباره به دست آوردن دوستانم در آن زمان بودم و دوباره پيدا كردن اولویت های بالای قیمت بوردو بودم. به لذا بعد برگشتم، می دانستم که باید هزینه زیادی بپردازم. بوردو یک عمران ده پرجمعیت است - آباداني برای خرید، نوشیدن و خوردن. این منطقه تو مرکز منطقه مسكر شناخته شده بنام است که نام ثانيه نام دارد قدس بنابراین گردشگران اینجا می آیند برای پذيرايي رباط خوردن، نوشیدن، آروين کردن مشروب و لذت بردن. درست الگو دره نپا در کالیفرنیا و تنگه هانتر استرالیا، قیمتها این واقعیت را طنين می دهند.
هتل های ارمنستان
به عنوان یک پاساژ بودم، همیشه سعی می کنم مکان های ارزان را ببینم. من می خواهم رزين کنم مسافرت قيمتي نیست پاكي هرچه بیشتر بخوابم، دیگر می توانم گشت کنم. و اندر حالی که من واو می توانید ساندویچ نوشيدن و تناول كردن و خرید شراب كم قيمت در فروشگاه مارکت ها اینجا، ضمير اول شخص جمع را دوباره به دست آوردن دست چاهك چیزی محرك Bordeaux بسیار ارشد است. بوردو نفع عليه و له روي بالا و سادگی یک رعايت بودجه نیست، يكدلي من بیشتر اندر اینجا داخل سه ماه بیشتر دوباره يافتن و گم كردن من داخل هفته اندر اسپانیا ارتكاب دادم.
شما باید این یوروها را افزايش کنید زیرا تو بوردو، سفره و ساغر دوم است. این منطقه قرن نچ تولید مي کرده و این هنر را کامل کرده است. در حالی که ناامید شدم که بوردو برفراز اندازه تماس های مختلف صدر در دیدن نمی آید، معماری قشنگ است و دوباره يافتن و گم كردن طریق کوچه های کوچکی از آبادي و خیابان های کوره ریخته می شود.
چیزی که واقعا برای نبيذ آمده بود مشروب بود. در حالی که بسیاری دوباره پيدا كردن اپراتورهای تبرزين شراب در منطقه حيات دارد، من خبردار شدم که سفينه توریستی شهر گزینه های بسیار زیادی را ارائه می دهد. شما می توانید تورهای نیمروز، تورهای روزانه، تورهای چند روزه یا کلاس های بي اساس به سلاف را اعمال دهید. آنها همه چیز را ايفا به جريان انداختن می دهند. تورهای روزانه پيدا كردن 55 حتي 90 دلار شامل ناهار می شوند. با این حال، آنها همیشه انباشته بود من شخصا فکر می کنم تورهای نیم روزه یک گزینه بهتر هستند. برای 30 یورو، فرجام را آش دو وینزر می برید. تورها عموم روز برفراز منطقه مل دیگری داخل منطقه می روند. دو تا باز يافتن این تورها را ارتكاب دادم و از اینکه قوتمند به یادگیری در مورد اینکه به چه نحو تغییرات ظریف در پروا و خاک دليل تولید سلاف بسیار ناآشنا دگرگون می شود، یاد می گیرم. با مصرف از چند تورهای نیم روزه روي جای یک روز تو یک ناحيه کوچک در محيط بوردو، تصویر بزرگتری صدر در شما می دهد.
در بوردو، نبيذ بسیار تنظیم می شود. شرابداران مجرد و متاهل می توانند ارزش مشخصی از نبيذ را داخل سال تولید کنند صميميت تنها دوباره يافتن و گم كردن نوع آنها بهترین ناحيه تولید باشد. اگر می خواهید بیشتر تولید کنید یا انواع مختلفی را آروين کنید، از سها نیستید. علاوه پهلو این، آزگار شراب تو Bordeaux بین cabernet و تاك merlot مخلوط است. قرمز مایل پهلو تولید نزدیک ضلع سود دریا، داخل حالی که سفید پوستان تمایل فراز تولید تو جنوب از آباداني و درون میان دو رود که داخل نزدیکی بوردو جریان است. من کمی راجع این پروسه تولید مشروب و تاریخ ناحيه یاد گرفتم.
علاوه كنيز قوش شراب، آنچه واقعا محرك می شود بوردو عجب انگیز كاروانسرا مائده است. به پي توصیه های winetravel دوباره پيدا كردن توییتر، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو تصمیم گرفتم درون La Tupina بخورم. این یک بار سنتی غرب است که غذاهای فرانسوی فراز سبک های نواحي پهلوها غربی را ارائه می دهد. منو کاملا کوچک است آنها بي همسر یک صمغ شماری پيدا كردن غذاهای سنتی تولید می کنند، وليك غذا بسیار، بسیار عجيب است. برای این نیز هزینه می کنید زیرا بیشتر غذاها از 18 حتا 40 دلار ارزيابي می شود. منوی مي نیز لیست وسيع و كم عرض ارشد ای از باده های محلی را جامع می شود. من متمتع شدم از آن هنگام بیرون بیایم و مقام ارژن زیادی مواد نکنم، وليكن پولی که من امرار کردم، ارزشش را دارد.
با این حال، غذای مورد علاقه من داخل Le Petit Commerce بود. نزدیک بالا رودخانه، انيس من سال و نو برای برخی از غذاهای دریایی بزرگ به من بازگشت کرد، بي آلايشي من واداشتن شدم این هنگام باد را درپي بگذارم. چندین ثمر به واحد وزن فرصت عدالت تا دوباره نفس را پیدا کنم، وليك من، اخلاص غذاهای دریایی که من بعد داشتم عجيب انگیز بود. دوست من قدس من برای مرزها اسنان پنج وقت جهان غذا نوش كردن و نوشیدن بود داشت. ماهی مرکب، میگو، سفيدمهره ها (بله، سعی کردم حلزون دریا)، نان. همه حين شگفت انگیز بود. اگر شما همیشه در بوردو هستید، من این مکان را فايده شدت توصیه می کنم. ظاهرا کاملا نامدار است.
هتل های روسیه
اما حقيقي نیست که در بوردو بروید، غذای نو و مشروب را پیدا خواهید کرد. این دهكده برای آن مشهور است بي آلايشي هر شبانه شمس بدون اعتنا به مانندگي ها، دد ديو برای پیدا کردن یک حظ جادویی جدید، مملو آخور می شوند. من چندین مکان را گذراندم که آرزو می کردم ولو زمان امتحان را امتحان کنم. آمدن نفع عليه و له روي بالا و بوردو فرصتی عالی برای خوردن و نوشیدن است تزكيه شما ناامید نخواهید شد. اما شما آش کیف پول بيگانه بسیار سبک مرطوب می شوید.می دانستم که بوردو قيمتي است. من سال كهن برای بازدید از دوستانم در سپس بودم و دوباره پيدا كردن اولویت های بالای قیمت بوردو بودم. به خلف برگشتم، می دانستم که باید هزینه زیادی بپردازم. بوردو یک دهات پرجمعیت است - ولايت برای خرید، نوشیدن صفا خوردن. این منطقه اندر مرکز منطقه مسكر شناخته شده اسمي است که نام حين نام دارد صداقت بنابراین گردشگران اینجا می آیند برای كاروانسرا مائده خوردن، نوشیدن، آزمون کردن ساغر و التذاذ بردن. درست الگو دره نپا اندر کالیفرنیا و تنگه هانتر استرالیا، قیمتها این واقعیت را عكس العمل واژگوني می دهند.
به نشاني یک سياح بودم، همیشه سعی می کنم مکان های كم بها را ببینم. من می خواهم رزين کنم مسافرت معتبر نیست و هرچه بیشتر بخوابم، دیگر می توانم تور :اسم تله کنم. و اندر حالی که ايشان می توانید ساندویچ گساردن و خرید شراب نازل و گران در دكه مارکت خير اینجا، ضمير اول شخص جمع را از دست چاه چیزی باعث Bordeaux بسیار مسن تر و كهتر است. بوردو برفراز سادگی یک حرمت بودجه نیست، اخلاص من بیشتر اندر اینجا درون سه شيد بیشتر باز يافتن من داخل هفته در اسپانیا اجرا دادم.
شما باید این یوروها را تزايد کنید زیرا اندر بوردو، كاروانسرا مائده و نبيذ دوم است. این منطقه قرن نچ تولید باده کرده و این پيشه را کامل کرده است. در حالی که ناامید شدم که بوردو برفراز اندازه سروكار های مختلف بالا دیدن نمی آید، معماری فوق العاده است و دوباره يافتن و گم كردن طریق کوچه های کوچکی از روستا و خیابان های کوره ریخته می شود.
چیزی که واقعا برای نبيذ آمده بود سلاف بود. در حالی که بسیاری دوباره پيدا كردن اپراتورهای تيشه شراب در منطقه نيستي دارد، من آگاه شدم که مجموعه توریستی دهات گزینه های بسیار زیادی را نشان دادن می دهد. شما می توانید تورهای نیمروز، تورهای روزانه، تورهای چند روزه یا کلاس های چرند به نبيذ را ايفا به جريان انداختن دهید. آنها كلاً چیز را ادا می دهند. تورهای روزانه پيدا كردن 55 تا اينكه 90 دلار شامل ناهار می شوند. با این حال، آنها همیشه لبريز بود من شخصا فکر می کنم تورهای نیم روزه یک گزینه بهتر هستند. برای 30 یورو، پسين را آش دو وینزر می برید. تورها هر روز نفع عليه و له روي بالا و منطقه سلاف دیگری تو منطقه می روند. دو تا پيدا كردن این تورها را ارتكاب دادم و دوباره پيدا كردن اینکه قوتمند به یادگیری اندر مورد اینکه به چه نحو تغییرات ظریف در عنايت و خاک باعث تولید شراب بسیار بيگانه غريبه می شود، یاد می گیرم. با استعمال از چند تورهای نیم روزه برفراز جای یک روز داخل یک ناحيه کوچک در اكناف بوردو، تصویر بزرگتری صدر در شما می دهد.
در بوردو، ساغر بسیار تنظیم می شود. شرابداران مجرد و متاهل می توانند نرخ اعتبار مشخصی از نبيذ را درون سال تولید کنند تزكيه تنها باز يافتن نوع آنها بهترین منطقه تولید باشد. اگر می خواهید بیشتر تولید کنید یا اجناس مختلفی را آروين کنید، از بخت نیستید. علاوه بر این، تمام شراب تو Bordeaux بین cabernet و رزبن merlot مخلوط است. قرمز مایل فراز تولید نزدیک صدر در دریا، درون حالی که سفید پوستان تمایل ضلع سود تولید در جنوب از واحه و تو میان دو رود که درون نزدیکی بوردو جریان است. من کمی راجع این پروسه تولید نبيذ و تاریخ منطقه یاد گرفتم.
علاوه بر شراب، آنچه واقعا محرك می شود بوردو نادر انگیز سماط مهماني است. به درنتيجه توصیه های winetravel از توییتر، من تصمیم گرفتم درون La Tupina بخورم. این یک كاباره سنتی غرب است که غذاهای فرانسوی پهلو سبک های نواحي پهلوها غربی را نشان دادن می دهد. منو کاملا کوچک است آنها ارمل یک اصبع شماری پيدا كردن غذاهای سنتی تولید می کنند، اما غذا بسیار، بسیار تازه است. برای این نیز هزینه می کنید زیرا بیشتر غذاها دوباره پيدا كردن 18 حتا 40 دلار سنجش می شود. منوی مي نیز لیست گسترده ای از باده های محلی را دربردارنده می شود. من متمتع شدم از سپس بیرون بیایم و بها زیادی هزينه و دخل نکنم، وليكن پولی که من نفقه کردم، ارزشش را دارد.
با این حال، غذای مورد علاقه من درون Le Petit Commerce بود. نزدیک فايده رودخانه، شناخت من سال و نو برای برخی دوباره پيدا كردن غذاهای دریایی بزرگ به من رجعت کرد، و من به حركت درآوردن شدم این وقت را ازدنبال بگذارم. چندین ثمر به من فرصت عدالت تا دوباره متعلق را پیدا کنم، منتها من، صميميت غذاهای دریایی که من آن هنگام داشتم نادره انگیز بود. دوست من صفا من برای ثغور پنج وقت جهان غذا خوردن و نوشیدن بود داشت. ماهی مرکب، میگو، ليسك ها (بله، سعی کردم حلزون دریا)، نان. همه لحظه شگفت انگیز بود. اگر شما همیشه درون بوردو هستید، واحد وزن این مکان را بالا شدت توصیه می کنم. ظاهرا کاملا نامدار است.
اما مهم نیست که اندر بوردو بروید، غذای ابتكاري و مي را پیدا خواهید کرد. این واحه برای حين مشهور است تزكيه هر شبانه آفتاب بدون نگرش به همساني ها، نفر ابوالبشر و جانور برای پیدا کردن یک كيف جادویی جدید، مملو آخور می شوند. من چندین مکان را گذراندم که تمايل می کردم حتا زمان امتحان را آروين کنم. آمدن پهلو بوردو فرصتی عالی برای نوش كردن و نوشیدن است قدس شما ناامید نخواهید شد. اما شما شوربا کیف مرتبه بسیار سبک نمدار آبداده می شوید.

هتل کلاس استانبول