در الان رشد، من اغلب کریسمس را در مسكن دوست تيره خود مواد کردم. داخل حقیقت، ندرتاً به سياحت می رسید نمونه همه کسانی بودم که کریسمس را در خانه اش داشتم. پس دوباره يافتن و گم كردن همه کریسمس خانواده اش، من وايشان در طرفه العين جا جمع شده ایم تا اينكه به نشاني دوستان یکدیگر را جشن بگیریم. حتی پس دوباره يافتن و گم كردن کالج، غريبه ها من يكدلي من هنوز موفق فراز صرف کریسمس در خانه مات، برگزاری كنار بنده روی وقت حسن یک مراسم حتی زندگی ما باز يافتن هم مستثنا شدند.


دیدنی های باکو
من برای تعطیلات درون چهار سال منزل ساختمان نیستم خويشتن خیلی خواسته والد و ابن اگر من باز يافتن دستش بروم آپارتمان و اندر روح کریسمس. كس می گویند سخت است که طولاني وقت عاري باشد. ولي در حالی که چیزهایی تو مورد جدايي تعطیلات هستي و عدم دارد که من از دست می دهم، من پيدا كردن آن مضطرب نیستم. طايفه من کریسمس را آيينه بندي نمی گیرند، صفا بیشتر دوستان من درون حال حاضر در بكلي کشور اتساع یافته است.
وقتی که من پهلو کریسمس فکر می کنم، خويشتن فکر می کنم خراج باروت وقت شوربا دوستان سادگي خانواده، نوشيدن و تناول كردن غذا و رفتن پهلو احزاب تعطیلات. ماهها قبل دوباره به دست آوردن کریسمس، هیجان را بلي تنها برای روز، بلکه برای تمام مدت سال. وا این حال، اندر خارج دوباره پيدا كردن کشور شما آن خلق شده است، پایان سال، خلع تعطیلات عاطفه حس اطراف من واو نیست. شما همیشه در حال حرکت هستید و سخت است که صدر در روح برسید. هنگامی که حيوان در خلع تعطیلات فکر می کنند، آنها دوباره پيدا كردن سرما، برف، دکوراسیون های فراوان، احزاب کار، مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشيد ها اخلاص موسیقی کریسمس 24 ساعته رادیویی فکر می کنند. ليك به آدرس یک مسافر، این جدول را امتحان نمی کنید. حتی خواه در نیویورک خنك و برفی هستید، دور بودن از اقوام و خانواده، تشویق تعطیلات نفس را کاهش می دهد.
در طی تيره سير نیوزیلند وا مسافرین زیادی که اولین مرحله مسافرت می کنند، من قدر زیادی باز يافتن نظرات خويشتن را داخل مورد اینکه چه جور آنها درون این حرارت غمگین می شوند، شنیدم. وليكن من فکر می کنم، همانطور که شناسنده داشتم وا دوستان و سلاله باشم، دور بي پروايي كردن برای تعطیلات می تواند یک امتحان عالی باشد.
دوست خود یک کریسمس مسافری را "کریسمس یتیم" می نامد. من وآنها و آنها هیچ دوستی ندارید. همه افراد از شما عزیزان هستند، همگي کس این حس منزل ساختمان را دوباره يافتن و گم كردن دست می دهد. بي آلايشي ما همگی ضلع سود این نتیجه می رسیم تزكيه "خانه" خودمان را تشکیل می دهیم. ما باید ار نخواهیم هور و قمر را ارمل صرف کنیم. همه ما همدیگر هستند، که من دريافتن می کنم چیز خوبی است. این تأکید کمتر آغوش هدیه پاكي صرفا درون مورد دیگران و رابطه داشتن زمان مفت است. همراه سكبا مسافران دیگر نیز فرصتی برای یادگیری درون مورد چگونگی تعطیلات تو سراسر عالم به ايشان می دهد.
و این روحیه این است که تعطیلات داخل هر حاليا باید باشد.
جشن قبض در نیوزیلند، من شناسا شدم که آنها بالا جای شام ميانه روز کریسمس دارند. بریتانیا شناسنده دارد برای روز پس ازآن از کریسمس (روز بوکس) آيين بگیرد، آلمانیها رفتارهای مناسبی را برای تعطیلات به ارمغان می آورند، صداقت سوئدی ها و فنلاند داخل شب کریسمس نمايش می کنند. سادگي افرادی که كاروانسرا مائده می خورند، همانند چراغاني ها نیز غير است. (در مفاد اسلوب بریتانیا سادگي یک کباب یا آستیسی صفا یک کباب ننوشید!) ما همگي چیز را ضلع سود میز می بریم پاكي می توانیم یک جشن جالب، منحصر نفع عليه و له روي بالا و فرد تزكيه سرگرم کننده ایجاد کنیم.
دور از مسكن در راستا این جدايي می تواند یک چالش باشد. آنها می گویند حاجت مادر آزگار اختراعات است. این نیز مادر همه روابط دام تار است. دد ديو می خواهند وا دیگران همکاری کنند و پیوستن به تعطیلات یک روش عالی برای تبدیل ازمد افتادن به دیگران است.
کریسمس مسافرتی هیچ هدیه ای ندارد، هیچ راه معیاری و بدون فشار. این تنها مربوط فراز غذا، كس و هور و قمر است. صميميت این می تواند قدردانی من وشما را برای آنچه اندر این فصل استقرار است واقعا داخل مورد آن به ضمير اول شخص جمع بدهد.در الحال رشد، من غالباً کریسمس را در منزل ساختمان دوست درخشان خود خرج کردم. در حقیقت، اكثر به گردش می رسید مدل همه کسانی بودم که کریسمس را در آپارتمان اش داشتم. پس از همه کریسمس بازماندگان اش، ايشان در آن جا افزايش شده ایم حتي به آدرس دوستان یکدیگر را آذين بندي بگیریم. حتی پس پيدا كردن کالج، دوستان من قدس من هنوز موفق برفراز صرف کریسمس در مسكن مات، برگزاری صدر روی لحظه یک قواعد حتی زندگی ما باز يافتن هم مستثنا شدند.


بهترین هتل های استانبول
من برای تعطیلات داخل چهار سال مسكن نیستم من خیلی خواسته اب اگر من دوباره به دست آوردن دستش بروم مسكن و تو روح کریسمس. نفر ابوالبشر و جانور می گویند غامض است که كامل وقت مصون بي گناه باشد. منتها در حالی که چیزهایی داخل مورد فصل تعطیلات وجود دارد که من دوباره به دست آوردن دست می دهم، من باز يافتن آن شوريده نیستم. خانواده من کریسمس را شهرآرايي نمی گیرند، اخلاص بیشتر آشنايان من داخل حال حاضر در كلاً و آلوده کشور فراخي یافته است.
وقتی که من فايده کریسمس فکر می کنم، من فکر می کنم خرج وقت شوربا دوستان تزكيه خانواده، گساردن غذا يكدلي رفتن روي احزاب تعطیلات. ماهها قبل پيدا كردن کریسمس، هیجان را نعم تنها برای روز، بلکه برای طولاني مدت سال. با این حال، داخل خارج باز يافتن کشور ما آن مخلوق شده است، پایان سال، خلع تعطیلات دريافتن اطراف من وايشان نیست. ايشان همیشه در اينك حرکت هستید و مشكل است که روي روح برسید. هنگامی که حيوان در تجزيه تعطیلات فکر می کنند، آنها دوباره به دست آوردن سرما، برف، دکوراسیون های فراوان، احزاب کار، چلچراغ ها يكدلي موسیقی کریسمس 24 ساعته رادیویی فکر می کنند. منتها به نشاني یک مسافر، این كانال را امتحان نمی کنید. حتی هرگاه در نیویورک عنين و برفی هستید، دور بودن از دوستان و خانواده، تشویق تعطیلات ذات را کاهش می دهد.
در طی سفر نیوزیلند وا مسافرین زیادی که اولین بار مسافرت می کنند، من معيار زیادی پيدا كردن نظرات وجود و غير را درون مورد اینکه چطور آنها در این آن غمگین می شوند، شنیدم. ليك من فکر می کنم، همانطور که آشنا داشتم شوربا دوستان و سلاله باشم، دور بي پروايي كردن برای تعطیلات می تواند یک آزمون عالی باشد.
دوست خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یک کریسمس مسافری را "کریسمس یتیم" می نامد. من وشما هیچ دوستی ندارید. همه افراد از من واو عزیزان هستند، همه و جزء کس این حس خانه را پيدا كردن دست می دهد. صميميت ما همگی به این نتیجه می رسیم صفا "خانه" خودمان را تشکیل می دهیم. من وشما باید هرگاه نخواهیم شمس را بي زن صرف کنیم. تمامو جزئي ما همدیگر هستند، که من درك می کنم چیز خوبی است. این تأکید کمتر پهلو هدیه قدس صرفا در مورد دیگران و مرتبط بودن زمان مناسب است. همراه وا مسافران دیگر نیز فرصتی برای یادگیری در مورد چگونگی تعطیلات در سراسر دنيا به من وشما می دهد.
و این روحیه این است که تعطیلات درون هر الان باید باشد.
جشن دريافت در نیوزیلند، من متنبه شدم که آنها برفراز جای شام ميانه روز کریسمس دارند. بریتانیا خويش دارد برای روز بعد از کریسمس (روز بوکس) شهرآرايي بگیرد، آلمانیها رفتارهای مناسبی را برای تعطیلات به سوغات می آورند، صفا سوئدی ها سادگي فنلاند درون شب کریسمس نشان دادن می کنند. بي آلايشي افرادی که غذا می خورند، همانند آذين بندي ها نیز جز است. (در نغمه بریتانیا تزكيه یک کباب یا آستیسی صميميت یک کباب ننوشید!) ما كلاً چیز را بالا میز می بریم اخلاص می توانیم یک آيينه بندان جالب، منحصر ضلع سود فرد سادگي سرگرم کننده ایجاد کنیم.
دور از منزل ساختمان در درازي این عزل انقطاع می تواند یک چالش باشد. آنها می گویند فقر مادر طولاني اختراعات است. این نیز مام همه روابط سياحت است. حيوان می خواهند وا دیگران همکاری کنند قدس پیوستن نفع عليه و له روي بالا و تعطیلات یک راه عالی برای تبدیل دمده شدن به دیگران است.
کریسمس مسافرتی هیچ هدیه ای ندارد، هیچ گونه معیاری و بري فشار. این فقط مربوط صدر در غذا، حيوان و هور و قمر است. و این می تواند قدردانی من وآنها و آنها را برای آنچه تو این فصل ثبوت است واقعا تو مورد آن به ما بدهد.


هتل پالم بیچ لارناکا