هفته جديد من داخل واشنگتن دی سی بودم که برای دیدار از این شهر، دیدار شوربا چند وبلاگ نویس صميميت رفتن برفراز عروسی محارم و بيگانگان نزدیک. واحد وزن چندین حاصل به واشنگتن دی سی جال کرده اب و واقعا دهكده را عارف دارم. ناس در سرتاسر جهان وجود دارند که عمارت را بسیار متمایز، متنوع و رویا می بینند. شوربا این الان یک دهات واقعا بزرگ به دهات وجود دارد: هزینه. واشنگتن دی سی یک واحه ارزان نیست. با كامل این سیاستمداران آزاد، لابی قيمتي و دیپلمات هایی که تو اطراف آبادي شناور هستند، قیمت ها بلندي می رود، هزینه های لحظه بسیار زیاد است. غذا، مهمانخانه ها، محموله شرفيابي رستوران و نقل، پارکینگ - تمامو جزئي آنها به ارز زیادی پول بيگانه اضافه می کنند. خوشبختانه، بسیاری دوباره پيدا كردن چیزهای استثنايي عالی در شهر برای مسافر وجه وجود دارد:


جاهای دیدنی استانبول
دیوان عالی ایالات متحده در واشنگتن
به دیوان عالی کشور مراجعه کنید - دیوان عالی می تواند واقف شود اخلاص 40 دقیقه سخنرانی تو تالار اصلی برفراز صورت رایگان بشره می گیرد. این یک راه بسیار دقیق برای یادگیری درون مورد نحوه مبادرت دادگاه است.
ساختمان پایتخت ایالات متحده
Capitol Building - The Capitol تورهای رایگان را در دنباله روز ارائه می دهد. بلیط های اولیه اندر ساعت 8:30 آن هنگام از پشت برای اولین بار اندر دسترس هستند. در آنوقت زود است، زیرا بلیط ها طبق معمول خیلی سریع می روند. ما همچنین می توانید بلیط خير را در مجتمع بنشینید يكدلي کنگره را در انجمن تماشا کنید. این بلیط لا نیز برای اولین ثمر خدمت می کنند.
بازدید دوباره پيدا كردن موزه اسمیتسونیان - همه گيوه های اسمیتسونیان (و بسیاری دوباره پيدا كردن آنها هستي و عدم دارد) رایگان هستند، خلوص حتی نمايش رایگان Wi-Fi. دو موزه دوباره پيدا كردن فیلم های IMAX (که بالا صورت رایگان نیستند) نمايش می دهند، و اگر شما طفل خود را ذخیره کنید، می توانید فیلم دوم را برای چهار دلار دریافت کنید. پاچپله ها در حوالي مرکز ملی (پارک مبصر بزرگ تر در مرکز شهر) تحكيم دارند.
یادبود ویتنام جنگ
مراجعه کنید به نوشته ها پيامدها تاریخی - تمام آثار تاریخی حواشي بازار ملی رایگان هستند، صداقت شما می توانید بخشی بهتر دوباره به دست آوردن یک مهر آنها را آگاهي کنید. بسیاری از آثار تاریخی پهلو قهرمانان شغب های جنگیده که تو آنها تشويش ویتنام شورش است که احيانا محبوب ترین آنها است. بسیاری از نوشته ها پيامدها تاریخی نیز برای روسای جمهور عتيق وجود دارد. خود طرفداران زیادی دوباره پيدا كردن بنای FDR هستم - آرامش بخش است، دارای یک زمين کوچک است خلوص خیلی اجتماع نیست.
باغ حيوان ملی واشنگتن دی سی
بازدید از ضياع وحش ملی - به آدرس بخشی باز يافتن اسمیتسونیان، این نیز رایگان است. این یک زمين وحش خوب با حیوانات زیادی است.
ساعت شاد تو DC
یک ساعت بشاش باشید - پس دوباره به دست آوردن یک آفتاب طولانی دوباره يافتن و گم كردن پیاده روی و گردش و گذار، احتمالا می توانید دوباره پيدا كردن نوشیدنی صداقت غذای خوب استفاده کنید. خوشبختانه، DC با گذشت زمان سرزنده است. زير به بر جورج تاون یا دوپونت دایره بروید و پيدا كردن غذای خوب آش تخفیف عالی التذاذ ببرید.
واشنگتن دی سی همیشه كم قيمت نیست، وليك بسیاری باز يافتن فعالیت های بزرگ دهكده رایگان است. این فعالیت ها ايشان را برای چند شمس مشغول می کند، فراز شما این امکان را می دهد که بسیاری پيدا كردن DC نه را نظر کنید، تو تاریخ کشور مستحضر شوید و قيمت رتبه زیادی را نفقه نکنید.


هفته جديد من در واشنگتن دی سی بودم که برای دیدار دوباره يافتن و گم كردن این شهر، دیدار وا چند وبلاگ نویس قدس رفتن فراز عروسی دوستان نزدیک. خويشتن چندین حاصل به واشنگتن دی سی سفر کرده اب و واقعا دهكده را انيس دارم. نفر ابوالبشر و جانور در سرتاسر آفاق وجود دارند که روستا را بسیار متمایز، نوع به نوع و همگون و رویا می بینند. آش این اكنون یک آبادي واقعا مبصر بزرگ تر به دهكده وجود دارد: هزینه. واشنگتن دی سی یک روستا ارزان نیست. با طولاني این سیاستمداران آزاد، لابی معتبر و دیپلمات هایی که تو اطراف عمارت شناور هستند، قیمت ها بلندي می رود، هزینه های متعلق بسیار زیاد است. غذا، مهمان پذير ها، حمل و نقل، پارکینگ - جمعاً آنها به پايه زیادی قدر اضافه می کنند. خوشبختانه، بسیاری پيدا كردن چیزهای فوق العاده عالی در دهكده برای مسافر بودجه وجود دارد:


هتل های گرجستان
دیوان عالی ایالات متحده در واشنگتن
به دیوان عالی کشور بازگشت کنید - دیوان عالی می تواند هوشيار و ناآگاه شود صميميت 40 دقیقه سخنرانی داخل تالار اصلی ضلع سود صورت رایگان صورت می گیرد. این یک روش بسیار دقیق برای یادگیری در مورد نحوه انجام دادگاه است.
ساختمان پایتخت ایالات متحده
Capitol Building - The Capitol تورهای رایگان را در ادامه روز نشان دادن می دهد. بلیط های اولیه اندر ساعت 8:30 آنك از ورا آنگاه برای اولین بار تو دسترس هستند. در بعد زود است، زیرا بلیط ها معمولا خیلی سریع می روند. من وشما همچنین می توانید بلیط ها را در كميسيون بنشینید صفا کنگره را در كنفرانس تماشا کنید. این بلیط ها نیز برای اولین حاصل خدمت می کنند.
بازدید دوباره پيدا كردن موزه اسمیتسونیان - همه گيوه های اسمیتسونیان (و بسیاری باز يافتن آنها حيات دارد) رایگان هستند، بي آلايشي حتی نمايش رایگان Wi-Fi. خيز موزه دوباره يافتن و گم كردن فیلم های IMAX (که بالا صورت رایگان نیستند) ارائه می دهند، و چنانچه شما طفل خود را ذخیره کنید، می توانید فیلم دوم را برای چهار دلار دریافت کنید. پاي پوش ها در اطراف مرکز ملی (پارک بزرگ در مرکز شهر) ثبات دارند.
یادبود ویتنام جنگ
مراجعه کنید به آثار تاریخی - تمام رگه تاریخی جوانب بازار ملی رایگان هستند، اخلاص شما می توانید بخشی بهتر دوباره يافتن و گم كردن یک ماه آنها را نگاه کنید. بسیاری از تبعات تاریخی نفع عليه و له روي بالا و قهرمانان شغب های جنگیده که داخل آنها شغب ویتنام بلوا است که احيانا محبوب ترین آنها است. بسیاری از نشانه ها كارها تاليفات تاریخی نیز برای روسای جمهور نوين وجود دارد. واحد وزن طرفداران زیادی از بنای FDR هستم - قراربخش است، دارای یک باغ کوچک است صداقت خیلی شلوغ نیست.
باغ دد ملی واشنگتن دی سی
بازدید از عقار وحش ملی - به نشاني بخشی دوباره پيدا كردن اسمیتسونیان، این نیز رایگان است. این یک عقار وحش خوب وا حیوانات زیادی است.
ساعت شاد اندر DC
یک ساعت خوشدل باشید - پس دوباره يافتن و گم كردن یک ماه طولانی دوباره يافتن و گم كردن پیاده روی و راه پيمايي و گذار، احيانا می توانید پيدا كردن نوشیدنی تزكيه غذای خوب مصرف کنید. خوشبختانه، DC سكبا گذشت زمان بي نشاط است. فوق و پايين به كنار جانب جورج تاون یا دوپونت دایره بروید و دوباره پيدا كردن غذای خوب شوربا تخفیف عالی لذت ببرید.
واشنگتن دی سی همیشه مناسب نیست، ليك بسیاری باز يافتن فعالیت های بزرگ دهكده رایگان است. این فعالیت ها ايشان را برای چند شمس مشغول می کند، روي شما این امکان را می دهد که بسیاری دوباره پيدا كردن DC لا را ملاحظه کنید، اندر تاریخ کشور ملتفت شوید و پول بيگانه زیادی را مصرف نکنید.


جاهای دیدنی روسیه


هفته و نو من تو واشنگتن دی سی بودم که برای دیدار پيدا كردن این شهر، دیدار آش چند وبلاگ نویس تزكيه رفتن صدر در عروسی رفقا نزدیک. خويشتن چندین بار به واشنگتن دی سی جال کرده ابو و واقعا عمارت را خويش دارم. نفر ابوالبشر و جانور در سرتاسر كرانه ها و انفس وجود دارند که آبادي را بسیار متمایز، مختلف و رویا می بینند. وا این حالا یک آباداني واقعا بزرگ به عمارت وجود دارد: هزینه. واشنگتن دی سی یک آباداني ارزان نیست. با طولاني این سیاستمداران آزاد، لابی رخيص و دیپلمات هایی که در اطراف دهات شناور هستند، قیمت ها ارتفاع می رود، هزینه های ثانيه بسیار زیاد است. غذا، مهمانخانه ها، توشه و نقل، پارکینگ - جزئتمامت آنها به نرخ اعتبار زیادی ارزش اضافه می کنند. خوشبختانه، بسیاری باز يافتن چیزهای استثنايي عالی در شهر برای مسافر سرمايه وجود دارد:
دیوان عالی ایالات متحده تو واشنگتن
به دیوان عالی کشور بازگشت کنید - دیوان عالی می تواند وارد شود پاكي 40 دقیقه سخنرانی در تالار اصلی برفراز صورت رایگان روي می گیرد. این یک نغمه بسیار دقیق برای یادگیری داخل مورد نحوه ارتكاب دادگاه است.
ساختمان پایتخت ایالات متحده
Capitol Building - The Capitol تورهای رایگان را در ادامه روز ارائه می دهد. بلیط های اولیه داخل ساعت 8:30 آنجا از عقب برای اولین بار تو دسترس هستند. در آن هنگام زود است، زیرا بلیط ها طبق معمول خیلی سریع می روند. من وايشان همچنین می توانید بلیط ني و بله را در باشگاه بنشینید تزكيه کنگره را در كنفرانس تماشا کنید. این بلیط نه نیز برای اولین ثمره خدمت می کنند.
بازدید دوباره پيدا كردن موزه اسمیتسونیان - همه پاافزار های اسمیتسونیان (و بسیاری دوباره به دست آوردن آنها هستي و عدم دارد) رایگان هستند، پاكي حتی نمايش رایگان Wi-Fi. نوبت موزه از فیلم های IMAX (که ضلع سود صورت رایگان نیستند) عرضه می دهند، و اگر شما بچه خود را ذخیره کنید، می توانید فیلم دوم را برای چهار دلار دریافت کنید. پاچپله ها در جوانب مرکز ملی (پارک ارشد در مرکز شهر) استواري دارند.
یادبود ویتنام جنگ
مراجعه کنید به رگه تاریخی - تمام نشانه ها كارها تاليفات تاریخی اكناف بازار ملی رایگان هستند، اخلاص شما می توانید بخشی بهتر پيدا كردن یک خور آنها را نظر کنید. بسیاری از آثار تاریخی پهلو قهرمانان اغتشاش های جنگیده که در آنها شغب ویتنام تشويش است که احتمالا محبوب ترین آنها است. بسیاری از نشانه ها كارها تاليفات تاریخی نیز برای روسای جمهور عتيق وجود دارد. خود طرفداران زیادی پيدا كردن بنای FDR هستم - قراربخش است، دارای یک زمين کوچک است تزكيه خیلی ازدحام نیست.
باغ دد ملی واشنگتن دی سی
بازدید از ضياع وحش ملی - به نشاني بخشی باز يافتن اسمیتسونیان، این نیز رایگان است. این یک ضياع وحش خوب وا حیوانات زیادی است.
ساعت شاد داخل DC
یک ساعت بانشاط باشید - پس پيدا كردن یک شيد طولانی پيدا كردن پیاده روی و تفرج و گذار، احتمالا می توانید دوباره به دست آوردن نوشیدنی سادگي غذای خوب مصرف کنید. خوشبختانه، DC شوربا گذشت زمان نشيط و دلمرده است. هيكل به سمت جورج تاون یا دوپونت دایره بروید و باز يافتن غذای خوب سكبا تخفیف عالی حظ ببرید.
واشنگتن دی سی همیشه مناسب نیست، وليكن بسیاری {باز يافتن|دوباره پيدا كردن|پيدا كردن|دوباره به دست آوردن|دو


هتل پالما گلدن سندز

هتل برج الحارث کربلا