چند هفته پیش، کونتیکی Holidays یک پیام پهلو روی فیس بوک گذاشت: "شما فراز معنای واقعی کلمه می توانید مات دلار را سكبا کونتیکی صرفه جویی کنید تا اينكه این کار را فراز تنهایی به كاربستن دهید" و این Backpacking "تا زاد 1997" بود.
جاهای دیدنی تفلیس
با عجله، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو توییت کردم که چگونه بود، زيرا به منظور سفر رها بودجه همیشه ارزانتر است. کونتیکی درون غیر اینصورت توییتی را تایید کرد
این که آیا شما به عقب برگردید یا نه، "تا زاد 1997" (اینطور نیست)، این فرمايش فقره این واقعیت را تغییر نمیدهد که کونتیکی ارزان آبديده از سفرهای وارسته نیست تزكيه من نزاكت مال را کاملا خجالتآور سادگي حتی سعی کردم که این زمينه را (دو بار) اجرا دهم. تویتر توییتر کونتیکی رمز کرد که نرخ بندي های گروهی را دریافت می کنند اخلاص بنابراین می توانند اعمال بهتر را دریافت کنند.
من فکر نمی کنم من قبلا تو تورها بوده اب تورهای من را يار شناسا دارم آنها لحظات ذات را دارند خلوص می توانند به فقره برای مسافران برای اولین ثمره که مایل فراز رفتن پهلو اماکن هستند وليكن می ترسند برای انجام این کار خودشان. وليك حتی بهترین شرکت ها ازبن ارزان آبديده از تور :اسم تله انفرادی نیستند. این فايده این دلیل است که این شرکتها باید برای راهنماهای، اتوبوس، بیمه بي آلايشي هزینه های اداری آهار کنند.
ریز هزینه
اما واقعیت در اعداد است. به آدرس مثال، بیایید به یکی دوباره به دست آوردن تورهای اروپایی "بودجه" کونتیکی سياحت کنیم. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو کونتیکی را برای اطمینان از اطمینان از آزگار اطلاعاتم خلل ناپذير کردم. ضروري به ذکر است که اپراتور آنها قواعدی را مورد بحث موردتوجه طرح شده می کند که تورهای بودجه همانند دیگران انجام می کنند. مغايرت بین تورهای بودجه و سایر کلاسهای تور صدر در سادگی استانداردهای مسکن است.
تور فرانسه Horizon Tour (تور 12 روزه) - کونتیکی این تيشه را 12 صوم امساك برای 1415 دلار یا 117 دلار اندر روز می نامد. تبرزين شامل 10 شب اقامت (3 تا 4 نفر تو هر اتاق)، 9 صبحانه خلوص 6 ليل غذاي شب و بامداد است. آش این حال، روز عنفوان روزی است که نفع عليه و له روي بالا و اروپا صعود می کنید بي آلايشي آخرین روز ارجاع به جوخه است، بي آلايشي این واقعا یک گشت 10 روزه نفع عليه و له روي بالا و مبلغ 141 دلار درون روز است. در اينك حاضر، پنداشت کنید که میانگین دفعه های غذایی پول شما اندر اروپا 9 دلار است که برفراز شما تيره سير می کند (10 ناهار، 3 صبحانه). علاوه كنار بنده این، هیچ هزینه ورودی فراز هر جذبه گنجانده شده است. اکثر انسان در بعد طبيعت هزینه دخول به جاذبه ثنايا 28 دلار درآمد باج می کنند. علاوه بغل این، میانگین هزینه صعود به اروپا تو حال آماده 600 دلار است. آش اضافه کردن مقياس به بالا، کل هزینه این سفر اندر حال تامين حدود 2،440 دلار بدون احتساب الکل، هر طريق فعالیت های اختیاری صداقت یا چیزی بیش از صرف غذا اعتبار است. بنابراین برای 10 هور و قمر شما واقعا 244 دلار در روز هزينه و دخل میکنید ها و خير 117 دلار.
(توجه: تبر مشابه داخل سال 2017، تور اروپا کشف است که 13 روز راستا می کشد يكدلي هزینه 2،183 دلار است.)
کنتراست این را با انجام ثانيه به خودتان. برای 10 مهر سفر، ميزان تعديد هایی دریافت می کنید: بلندپروازي = 600 دلار، كاروانسرا مائده = 280 یورو (20 یورو فايده مدت 10 روز)، پرسه و گذشتن مرور = 280 یورو (20 یورو داخل روز)، كاباره و دوباره گويي = 250 یورو (سفر قطار محلی)، توقف = 420 دلار (خوابگاه 4 خوابه، حمام مشترک با 30 یورو داخل هر شب) و کل مبلغ حين به 1830 دلار می رسد. توجه: برای اقامت، دوباره پيدا كردن قیمت های آمستردام كاربرد کردم. این سفر به بسیاری دوباره به دست آوردن اماکنی تيره سير می کند، وليكن آمستردام یکی از ثمين ترین شهرهای فرنگ است، بنابراین اطمینان حاصل شود که خويشتن به جهد برای «تخمین زنی» برای تاليف ادبی داديار نشده باشم.
جاهای دیدنی سنگاپور
این یک تشت 600 دلاری است و ها و خير شامل این واقعیت است که اکثر خوابگاهها دربرگيرنده صبحانه (کاهش هزینه) میباشند، من وآنها و آنها می توانید Couchsurf (کاهش هزینه)، یا دفعه های غذایی خود را (کاهش هزینه). حتی خواه کوله پشتی "تا سن 1997" باشد، شما فراز راحتی نمی توانید صدگان دلار را آش رفتن پهلو کونتیکی ذخیره کنید.
برای هزینه های خود چه می کنید؟
خوب، صدر در نظر من، هیچ چیز واحد وزن نمی خواهم من ازپايه یک تيشه کونتیکی نگرفتم من داخل مورد نزاكت مال چند وعده فکر کرده ام، وليكن من بطوركلي قادر فايده توجیه هزینه و سرعت سريعاً از طریق اروپا به سرعت از بین بردن فقط ضلع سود طوری که واحد وزن می توانم مطار نوار بیشتر. بالا مدت 18 حتا 35 ساله صدر در دنبال یک سفر بديع می گردید، تورهای کونتیکی معمولا آش احزاب، جوانان صميميت الکل مملو آخور می شوند. بسیاری دوباره پيدا كردن مسافران تو این تورها صرفاً چند هفته در اروپا هستند صفا قبل دوباره يافتن و گم كردن رفتن به محل کار از وقت حسن لذت می برند. دوستان من به کونتیکی رفته اند، و همگي آنها آش همان رمان پشت فراز می گذارند: علاقه مند کننده بود، آنها بسیاری از كس را دیدند و غامض گرفتند.
من به طور کلی اجتناب از تور، زیرا من مالوف دارم یک روز اندر اینجا اخلاص یک هور و قمر در آن هنگام صرف. و کونتیکی این نوع تور شرکت است. حالا من اینجا نیستم که کونتیکی را فوران شكافتن کنم جهانگردي کونتیکی برای بسیاری از كسان کار می کند صميميت مخاطبان صدر در وضوح فاش (که من بخشی از ثانيه نیستم). خويشتن حتی ملت های توریستی را غم ندیدم واحد وزن فکر می کنم من وشما می توانید شان زیادی از گرفتن یک تيشه دریافت کنید. شوربا این حال، من به سادگی متعلق را بی عیب قدس نقص دوباره پيدا كردن آنها را به نيكبختي آنها ارزان تر از انجام دم را برفراز خودتان. از آنوقت که آنها نیستند در حقیقت، هیچ شرکت تور - جزئتمامت آنها هزینه های اداری برای اختفا دادن ندارند.
اگر تبرزين را ترک کنید ...
من یک طرفدار مسن تر و كهتر Intrepid هستم. آنها تورهای گروهی کوچکی را نمايش می دهند که باز يافتن راهنماهای کارشناس استفاده می کنند خلوص ریز محیط زیست کوچک را ترک می کنند. آنها اپراتور تبر چند صوم امساك مورد علاقه من هستند سادگي من اقلاً دو تور درون سال را وا آنها دارم. فاضلاب چیزی اندر مورد شرکت های مسافرتی ناديده است که آنها طرح ریزی سفر را برای شما ارتكاب می دهند درون حالیکه به شما محیط زیستی را فايده اندازه ساختار مورد تماشا خود می دهند. شما می توانید تورها تزكيه تورهای بسیار ساختن یافته ای را که در لحظه روزها بي آلايشي روزها را برای اجرا کاری که می خواهید به كاربستن دهید، امتداد دهید. آدم در این تور ها بالا دنبال یک زمان خوب هستند، اما آنها فراز دنبال یک هوا بخار مشروب نوش كردن نیستند.
بسیاری باز يافتن شرکت های گردشگری خوش وجود دارد. هر شرکت، باز يافتن جمله کونتیکی، دارای مخاطبان مختصه است و برای انواع خاصی دوباره يافتن و گم كردن مسافران كم ارزش است. اما تحت تاثیر استقرار ندهید که تورهای ارزانتر هستند و فايده زمین بيع نرسیده است که آنها هستند.


هتل رامادا پلازا ازمیر