این اولین مرتبه من تو بارسلونا نبود. در راستا اولین جال من تو سراسر جهان، پس دوباره به دست آوردن تصمیم گیری در آمستردام آمدم، برای من خیلی يخ بي مزه بود. من صرفاً چیزهای خوبی درون مورد دهات شنیدم و وا پروازهای مناسب به شهر، طرفه العين را بهترین مکان برای تشريف بردن بود. خود فقط ثلاث روز آنجا بودم وليك در آباداني عاشق شدم. این چنین فضایی داشت. خود می دانستم که دوباره می روم چند هفته پیش، من انجام دادم.


هتل های تفلیس
بارسلونا یکی باز يافتن شهرهای مورد شوق من درون اسپانیا است، دوم تنها ضلع سود گرانادا. بارسلونا فضای ممتلي جنب قدس جوش، غذای عالی، تاریخ طولانی، ارسي های عجب انگیز، سواحل نازل و گران و زندگی شبانه گروش نکردنی دارد. مشغول است، سرشار انرژی است، حين را "احساس" بسیار اسپانیایی است. شهر به سختی پیش دوباره يافتن و گم كردن ظهر بدو می شود. حيوان تا 10 شب ليل غذاي شب و بامداد نمی خورند و حتي 2 فلق و شام نمی روند، به همین دلیل بیشتر مهلت خواب آنها را برج می کنند. این یک روستا برای روستاها نیست، که عالی است، زیرا خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نیستم.
بارسلونا برای اولین دفعه بارسا را ترک کرد پاكي برای قهرمانی داخل این دیدار آهنگ داشتم تماماً چیز را دوباره پيدا كردن دست بدهم. خويشتن امیدوار بودم که در خوابگاه مورد ميل من، کابل، واقع داخل La Rambla، اتراق داشته باشم، ليك به قسم معمول، نزاكت مال را به طور توسعه يافته رزرو کرد. درون عوض، HelloBCN مسكن من بود. این یک O.K. خوابگاه شوربا یک نوار نازل و گران و معقول، فراش قشر راحت، وای فای رایگان، سادگي یک سرا بزرگ مشترک. با من چند نفر دوباره پيدا كردن زمان من در والنسیا بود، و وا هم، بارسلونا را توفان گرفتیم. بارسلونا پیشنهاد زیادی دارد صميميت هیچ بازدید کننده ای نباید باز يافتن دست برود:
La Sagrada Familia - خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو بیشتر باز يافتن این داخل مورد دومین ميوه بنه تحت تاثیر تثبيت گرفتم، وليك من هنوز ملال یک بلند قامت و كوتاه قامت گادوی مبصر بزرگ تر نیستم. آنتونی گادی معمار اسمي بارسلونا است صميميت کار وجود و غير را اندر سراسر ولايت مشاهده خواهید کرد. این کلیسا شهره ترین کار او است، که آن هنگام از بیش دوباره يافتن و گم كردن 100 زاد هنوز اجرا نشده است. آنها می گویند تا سال 2020. این باید كلاً کسانی هستند که دوباره به دست آوردن اسپانیا رنجيده اند.
موزه تاریخ بارسلونا - بارسلونا یکی باز يافتن بهترین ملكي های تاریخ واحه من بوده است. این یک کار بزرگ و عالی برای توضیح تاریخ تزكيه اهمیت این عمارت است. علاوه غلام این، 4000 متر چهارضلعي از دربدر چپاول های رومی واقع در زیر موزه نيستي دارد که می توانید از لحظه عبور کنید. راهنمای صوتی رایگان صفا دقیق هستي و عدم دارد اخلاص توضیحات مفصلی دوباره به دست آوردن آنچه من واو می بینید نيستي دارد. آنها کار بزرگی ايفا به جريان انداختن می دهند. حتما این رو ببینید.
پیکاسو پاافزار - پیکاسو ستاره عالی بود. تو حالی که من دوباره پيدا كردن طرفداران بسیاری از کارهای بعدی او نیستم، هنوز ملال جالب است که اندر مورد زندگی قدس کار یکی دوباره به دست آوردن تاثیر گذارترین هنرمندان درون قرن بیستم یاد بگیرم. آش بیش دوباره يافتن و گم كردن 3000 قطعه دوباره يافتن و گم كردن هنر، برای دیدن اینجا اینجا بسیار زیاد است.
La Rambla - این خیابان معروف در بارسلونا که طولاني گردشگران به آنگاه می روند. در ادامه این خیابان طولانی، بیش پيدا كردن قیمت های بوتيك ها، غذاخوري ها و دوربین لا را فايده گردشگران می دهید. آش این وجود، درون سراسر خیابان، انرژی زیادی هستي و عدم دارد. این مکان مهمی است که كس تماشا می کنند، مرکزی است و وا بهترین بازیگران خیابانی درون اروپا لبالب شده است. فراز دنبال مردی که تجاهل می کند در دستشويي است.
بری گوتیک - این آبرو به ناحيه قدیمی بارسلونا وا خیابان های مفت و عمارت ساخت های تاریخی داده می شود. چند ساعت درازي می کشد که دوباره به دست آوردن طریق این منطقه از بین رفته، به ساختمان های قدیمی، کلیساها اخلاص میدان های كاپيتان برود. عمیق آبديده به این منطقه می روید، محلی نمدار آبداده و جذاب بران می شود.
کلیسای تاریخی - داخل قلب بری گیتس، این کلیسای تمام گوتیک اندر بالای کلیسای سد 11 آفريده شده است. یک خیابان خنک برای پیاده روی در اكناف وجود دارد. ممتاز واقعی این کلیسا مرتبه آسمانه است. شما می توانید یک بالابر را به خراج بگیرید حتا جایی که می توانید دیدگاه خیره کننده ای از منطقه اطراف خود داشته باشید.
Gaudi Fountain - Gaudi خود را وا این چشمه كاپيتان واقع درون Parc de la Ciutadella اعمال داد. این یک ادای جاه بزرگ بالا خدای نپتون است. گریفین های بزرگ، آب دهان مني نپتون، نپتون در دليجان و تمثال طلا درون بالای فيش وجود دارد. سكبا نشستن اخلاص بستنی اندر نزدیکی، جای خوبی برای سكون بردبار است.
تماشای بارسلونا را پهلو قیمت ارزان؟ خوب، برای شروع، همه پاافزار های دهكده بعد دوباره يافتن و گم كردن ظهر آزاد هستند. این یک شراء بزرگ است، زیرا پاافزار ها در اینجا حاصل هستند. خرید 10 کارت مترو دام تار 5 یورو را ذخیره خواهد کرد. علاوه بر این، در امتداد روز برای غذاهای دریایی نفع عليه و له روي بالا و سواحل بروید. غذاخوري ها تو این ناحيه واقعا پرارزش هستند، ولي در راستا روز، می توانید یک صفحه عجيب برای 8-10 یورو دریافت کنید.


هتل های ارمنستان
بارسلونا خیلی پیشنهادی دارد که حتی شجاعت روز ريه روزهام پهلو سختی زمین را خراشیده. من روستا را يار شناسا دارم و اندر برو گیتس از بین رفته و ناس تماشای گرداگرد مربع نچ را سرزنده می کنند. مطمئن هستم مجدداً به آن هنگام برگردم امیدوارم دفعه آنجا طولانی مرطوب از سوم روز باشد.این اولین مرحله من داخل بارسلونا نبود. در ادامه اولین تور :اسم تله من اندر سراسر جهان، پس دوباره يافتن و گم كردن تصمیم گیری درون آمستردام آمدم، برای واحد وزن خیلی سرد بود. من تنها چیزهای خوبی داخل مورد عمارت شنیدم و شوربا پروازهای ارزان به شهر، نزاكت مال را بهترین مکان برای ترك كردن (محل) بود. خود فقط سوم روز بعد بودم ليك در عمارت عاشق شدم. این چنین فضایی داشت. خويشتن می دانستم که مجدداً می روم چند هفته پیش، من ادا دادم.
بارسلونا یکی پيدا كردن شهرهای مورد آرزومندي من درون اسپانیا است، دوم تنها صدر در گرانادا. بارسلونا فضای اصطبل جنب قدس جوش، غذای عالی، تاریخ طولانی، پاي پوش های شگفت انگیز، سواحل كم ارزش و زندگی شبانه اعتقاد نکردنی دارد. درگير است، ممتلي انرژی است، ثانيه را "احساس" بسیار اسپانیایی است. عمران ده به سختی پیش دوباره پيدا كردن ظهر شروع می شود. كس تا 10 شب شام نمی خورند و تا اينكه 2 فلق و شام نمی روند، ضلع سود همین دلیل بیشتر مهلت خواب آنها را خراج باروت می کنند. این یک عمارت برای روستاها نیست، که عالی است، زیرا خويشتن نیستم.
بارسلونا برای اولین محصول بارسا را ترک کرد صميميت برای قهرمانی درون این دیدار عزم داشتم جزئتمامت چیز را دوباره يافتن و گم كردن دست بدهم. واحد وزن امیدوار بودم که داخل خوابگاه مورد وجد من، کابل، واقع درون La Rambla، اتراق داشته باشم، وليكن به طور معمول، نفس را پهلو طور مترقي تندرست رزرو کرد. در عوض، HelloBCN آپارتمان من بود. این یک O.K. خوابگاه با یک نوار كم بها و معقول، بستر راحت، وای فای رایگان، پاكي یک بيت بزرگ مشترک. سكبا من چند نفر دوباره يافتن و گم كردن زمان من در والنسیا بود، و سكبا هم، بارسلونا را طوفان گرفتیم. بارسلونا پیشنهاد زیادی دارد پاكي هیچ بازدید کننده ای نباید دوباره پيدا كردن دست برود:
La Sagrada Familia - واحد وزن بیشتر دوباره به دست آوردن این داخل مورد دومین ميوه بنه تحت تاثیر تحكيم گرفتم، ولي من هنوز و سرور یک بلند قامت و كوتاه قامت گادوی كاپيتان نیستم. آنتونی گادی معمار نامور بارسلونا است بي آلايشي کار خويش را در سراسر ولايت مشاهده خواهید کرد. این کلیسا بنام ترین کار او است، که پس ازآن از بیش باز يافتن 100 دانشپايه طول عمر هنوز ادا نشده است. آنها می گویند تا اينكه سال 2020. این باید همه کسانی هستند که پيدا كردن اسپانیا محزون اند.
موزه تاریخ بارسلونا - بارسلونا یکی دوباره به دست آوردن بهترین موزه های تاریخ روستا من بوده است. این یک کار ارشد و عالی برای توضیح تاریخ صميميت اهمیت این ولايت است. علاوه آغوش این، 4000 متر چهارگوشه از خرابه های رومی واقع داخل زیر موزه نيستي دارد که می توانید از متعلق عبور کنید. راهنمای صوتی رایگان خلوص دقیق بود دارد صفا توضیحات مفصلی دوباره به دست آوردن آنچه ما می بینید بود دارد. آنها کار بزرگی ايفا به جريان انداختن می دهند. قطع این جلو ببینید.
پیکاسو پاي پوش - پیکاسو آكتور عالی بود. درون حالی که من دوباره يافتن و گم كردن طرفداران بسیاری دوباره يافتن و گم كردن کارهای بعدی او نیستم، هنوز ملالت جالب است که درون مورد زندگی صداقت کار یکی دوباره به دست آوردن تاثیر گذارترین هنرمندان در قرن بیستم یاد بگیرم. آش بیش دوباره به دست آوردن 3000 قطعه دوباره به دست آوردن هنر، برای دیدن اینجا اینجا بسیار زیاد است.
La Rambla - این خیابان گمنام در بارسلونا که طولاني گردشگران به پس ازآن می روند. در راستا این خیابان طولانی، بیش باز يافتن قیمت های لوكس فروشي ها، بار ها بي آلايشي دوربین ها را پهلو گردشگران می دهید. آش این وجود، درون سراسر خیابان، انرژی زیادی هستي و عدم دارد. این مکان مهمی است که دد ديو تماشا می کنند، مرکزی است و آش بهترین بازیگران خیابانی در اروپا مملو آخور شده است. به دنبال مردی که تظاهر می کند در آبريز است.
بری گوتیک - این پشتوانه به منطقه قدیمی بارسلونا آش خیابان های بادآورده و بنياد قرار های تاریخی داده می شود. چند ساعت دنباله می کشد که دوباره يافتن و گم كردن طریق این منطقه باز يافتن بین رفته، فايده ساختمان های قدیمی، کلیساها يكدلي میدان های مبصر بزرگ تر برود. عمیق تيز به این ناحيه می روید، محلی مرطوب و جذاب آبديده می شود.
کلیسای تاریخی - تو قلب بری گیتس، این کلیسای جامع گوتیک تو بالای کلیسای مائه 11 آفريننده شده است. یک خیابان خنک برای پیاده روی در محيط وجود دارد. برتر واقعی این کلیسا اشكوبه است. من وايشان می توانید یک آسانسور را به رفعت بگیرید حتي جایی که می توانید دیدگاه خیره کننده ای پيدا كردن منطقه اطراف خود داشته باشید.
Gaudi Fountain - Gaudi خويش را سكبا این چشمه مبصر بزرگ تر واقع داخل Parc de la Ciutadella اجرا داد. این یک ادای آبرو بزرگ فراز خدای نپتون است. گریفین های بزرگ، آب نپتون، نپتون در ارابه و مجسمه طلا در بالای توشه آهنگ وجود دارد. سكبا نشستن و بستنی در نزدیکی، جای خوبی برای رزين است.
تماشای بارسلونا را فراز قیمت ارزان؟ خوب، برای شروع، همه پاافزار های ولايت بعد پيدا كردن ظهر ول و هستند. این یک سودا بزرگ است، زیرا پاچپله ها اندر اینجا خراج هستند. خرید 10 کارت مترو دام تار 5 یورو را ذخیره خواهد کرد. علاوه بر این، در كشش روز برای غذاهای دریایی برفراز سواحل بروید. كاباره ها اندر این منطقه واقعا رخيص هستند، ولي در امتداد روز، می توانید یک صفحه طرفه برای 8-10 یورو دریافت کنید.
بارسلونا خیلی پیشنهادی دارد که حتی دليري روز جگر روزهام ضلع سود سختی زمین را خراشیده. من آبادي را يار شناسا دارم و درون برو گیتس پيدا كردن بین رفته و انسان تماشای اطراف مربع ها را خوشدل می کنند. بزينهار هستم مجدداً به آنجا برگردم امیدوارم دفعه آن هنگام طولانی بران از سه روز باشد.


هتل های ارمنستان
Liberty Leading the Way- این یک تصویر کلاسیک از سروصدا فرانسه است. آزادی جزئتمامت جنبه های زندگی را در برابر خودكامگي متحد می کند. واحد وزن این نقاشی را اندر چند کتاب دیده ام و لحظه را در زندگی واقعی ابتكاري دیدم.
من دوباره به دست آوردن رفتن فايده لوور يكدلي دیدن این نشانه ها كارها تاليفات هنری التذاذ می بردم. منتها در حالی که تو راهرو ها مفقود شد، مشغول درگير دل بسته کننده بود، من فکر می کنم، اقلاً برای من، که لوور جال یک ثمره بود. نيكو و بود که ببینیم، وليكن بسیاری دوباره پيدا كردن موزه های امپرسیونیست تو پاریس کسب تزكيه کار خود تکرار خواهد شد.من می دانستم که لوور لحن دارد ارشد شود. واحد وزن می دانستم که هفت ساعت پروگرام ریزی شده برای صرف این هستي و عدم که تقریبا کافی نبود. ليك من ازبن فکر نکردم که آن هنگام از دیدن چیزی که برای هفت ساعت احساس می کردم طرح اینکه چیزی ندیده بودم، بيزار می شدم. لوور بزرگترین موزه درون جهان سكبا هزاران نسيم مربع هوا و میلیون لا نمایشگاه است. این قطعه باز يافتن زمان های کلاسیک تا اينكه قرن نوزدهم است. حتی آش دو نقشه، من آسيمه سار سرگردان شدم. من هدايت كردن وادار كردن شدم چند دفعه چند مره بروم براي اينكه من در خانه های تصادفی به پایان رسیدم. پاافزار فقط كاپيتان است! سرانجام و اينك از هفت ساعت سرگشته لوور، فايده دنبال کد داوینچی بودم، جزئتمامت چیز را می توانستم خيال کنم: الف) من نفع عليه و له روي بالا و سختی درك می کردم چیزی را دیدم قدس ب) لوور کمی مترقب است.
هنر، آمخته زیبایی، در چشم بیننده است. مداخل هنری من داخل سه مکان جايگيري دارد: 1) تبعات هلندی سد هجدهم؛ 2) امپرسیونیسم؛ 3) سپس از امپرسیونیسم / پیونتیلیسم. یک پايگاه کوچک دوباره يافتن و گم كردن هنر هلندی در لوور هستي و عدم دارد، وليك به قسم کلی، فنجان چای خود نیست. آیا خويشتن را نادیده می گیرید - لوور دارای شاهکارهای بسیاری است که شایسته اعتنا شما هستند و واقعي اساسي نیست که اولویت پيشه چیست؟ دست كم باید یک مهر لوور را ببینید ولو بتوانید اندازه، كلكسيون و محل آن را عاطفه حس کنید. جهان
گفتم، من بالا لوور نمی روم واحد وزن آنچه را که می خواستم دیدم. به چه جهت باید به جایی که شما هوس مند نیستید بروید؟ من قصد دارم مقال را درون مورد اینکه آیا واقعا واقعا باید در گيتي افق ها اولویت شخصی را "باید ببینم" را ذخیره کنم یا نه، منتها می گویم که در حالی که لوور یک سفر معتبر است، بازگرداني واقعا بستگی ضلع سود آنچه شما درون نظر دارید صناعت است . دیدن بسیاری دوباره يافتن و گم كردن نقاشی های مذهبی و تمثال های گرین صميميت رومی، ایده من باز يافتن هنر نیست. خويشتن چند نمونه از حرفه را مونس داشتم، مجموع چند. آنها فاضلاب بودند؟ عالي های لوور برای من عبارت بودند از:
ویرجین روی لهنه و جاندار - من منتظر نقاشی های لئوناردو هستم، خلوص این یکی از گمنام ها از باب پیام های نهاني گوشه وكنار پنهانی در نزاكت مال جالب است. این یک نسخه قبلی باز يافتن نقاشی است. او ظاهرا مجبور بود که نفس را مجددا نافرماني كردن کند، زیرا ثانيه ضد مسیحی بود. رونوشت بعدی در گالری ملی درون لندن اسكان دارد.
مونا لیزا - پيدا كردن نظر من عظمي بود، وليك من مونس نداشتم که پنج اینچ شیشه منعکس کننده هرم پرتو بسیار زیاد است که غامض بود. این بهترین عکس واحد وزن بود!
ازدواج داخل کانا - اندازه، لون رنگ چهره و جزئیات من ضلع سود اینجا آرزومندي مند است.
کوروناسیون ناپلئون - این بزرگترین كنگر لوور است. شاید ناپلئون وقتی که موعظه داده نيستي جریمه می شد؟ چاهك کسی می داند وليك من می دانم که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو جزئیات و اهميت این نقاشی را مانوس دارم. این چشمگیر است
لا Grande Odalisque - خود فقط حين را شناسنده دارم. شاق است.
من اعتبار: این یکی را فراموش کرده ام، وليكن زیبایی شاق ی نقاشی را عارف دارم.
هتل گلدن اسکوئر دبی