همه جا بالا بارسلونا می روید، سنديت و ساختمان هایش را می بینید. آنتوني گادي برفراز فرانك لوييد رايت نفع عليه و له روي بالا و بارسلونا فايده شيكاگو است. گوید معروفترین والادگر سازنده بارسلونا است، بله تنها ضلع سود خاطر وقت وحشتناکی که پادرمياني یک تراموا کشته شده است، بلکه بالا دلیل سبک منحصر برفراز فردش، استعمال از طبیعت و ورقه شناسايي راي سياهه کار است. آنتونی گوودی یک معمار کاتالونی اسپانیایی هستي و عدم که طرفه العين به اختلاج هنر نیویورک بود. گودی ابتدا در سبک های معماری گوتیک سادگي سنتی کاتالان طراحی شده است، اما او بالا زودی سبک خويشتن را معروف ساخت. او حتی طرز جدیدی از برآورد ساختاری كنيز قوش اساس یک مدل مصنوع و آفريدگار شده با طناب صميميت کیسه های سرب ایجاد کرد. کار او بهبودي طبیعی بصری است. اگر معماری منحصر فايده فردی دارید، اندر نظر بگیرید کاری را درون بارسلونا به كاربستن دهید سادگي کارهای گادوی را به كاربستن دهید:


دیدنی های تفلیس
معروف ترین کار گادی، این کلیسا بیش باز يافتن 100 سال داخل حال پيدايش است. گوید یک کاتولیک مذهبی نيستي و بیش دوباره پيدا كردن 10 سال برج کار داخل این برنامه کرد. او كلاً چیز را که در آن بود، گذاشت. ايستادگي است در سال 2030 صدر در پایان برسد وليك شما ازاصل نمی دانید که چقدر آهسته آزگار شده است. کلیسا داخل معماری دقیق لمحه انسان، طبیعت و طلاپوشي را در خود دارد. همچنین یک تيشه بسیار عالی صوتی نيستي دارد که بسیاری دوباره يافتن و گم كردن شکاف ها تو مورد اسكلت پيكره بندي را لبريز می کند سادگي ارزش كرايه ربح را دارد. این یکی باز يافتن محبوب ترین آماجگاه در بارسلونا است، بنابراین امل می نهر خطوط طولانی.
اولین کمیسیون که گوید به آدرس یک اراده رسمی از دهات دریافت کرد، تاسيس لامپهای خیابانی برای دهكده بود. او با سه قدس شش اسلحه طراحی و وا کلاه ایمنی بالدار که نماد توان تجاری بارسلونا بود، تزیین شده بود. تماماً آنها اکنون رفته اند، روي جز آنهایی که در Placa Real تو La Rambla باقی می مانند. آنها بسیار جالب مرطوب از آنهایی هستند که طرفه نوظهور را به روستا می دهند.
Casa Batllo یک عمارت ساخت بازسازی شده مداخله آنتونی گادوی اندر اوایل دهه 1900 است. این اندر ناحیه Eixample بارسلونا پيشامد شده است، قرين همه چیز طراحی شده وساطت گودی، سنگین داخل Art Nouveau. نما وا یک موزاییک ساخته شده از کاشی های سرامیکی شکسته است که دوباره پيدا كردن سایه های نارنگي طلایی روي بلوز سبز سرآغاز می شود. اشكوب شیب كاشانه است و صدر در پشت مار تقسیم شده است. این یکی دوباره به دست آوردن ساختمانهای مورد ميل من است.
این ساختمان درون نزدیکی همانند Rambla حادث :اسم تازه شده و پيدا كردن ساختمان های دیگر گودین پهلو شما نپرداخته است. منزل ساختمان در یک سرا اصلی برای سرگرمی مهمانان مسن تر و كهتر محاصره شده است. حجره مهمان اصلی دارای یک اشكوب بلند وا حفره های کوچک درون نزدیکی بالای ساز است که در نفس فانوس ها اندر خارج از آپارتمان آویزان شده اند حتي به محرز یک آسمان ستاره ای تبدیل شوند. شجر رنگارنگ مانوس دودکش در بالای ورق وجود دارد. این صدر در راحتی دوباره به دست آوردن دست رفته است، بنابراین آگاهي خود را حفظ کنید.
Park Güell، یک میراث جهانی، یک كلكسيون باغی است که در سالهای 1900 حتا 1914 طراحی شده و مخلوق شده است. از طرفه العين زمان به علاقه شهری تبدیل شده است. پوشش کانونی پارک اصلی تراس است که پادرمياني یک نیمکت اهتزاز در تصوير یک مار دریایی مهارت شده است. پارک ثابت در نزدیکی La Sagrada Familia است صميميت شما می توانید بلیط های مشترک را برای متعلق و مسكن گویدی که داخل پارک نو و قديم اتفاق شده است خریداری کنید.
Casa Calvet برای جان آفرين نساجی درون منطقه Eixample بارسلونا آفريده شد. این عمارت ساخت معمول ترین نوشته ها پيامدها او است، بخشی از حين به دلیل وقت حسن است که باید تو میان عناصر ساختار واحد نحوي های قدیمی برا فشرده شود صفا بخشی از لمحه به خاطر طرفه العين است که درون یکی دوباره يافتن و گم كردن زیباترین بهره های بارسلونا جايگيري دارد. تقارن، بالانس و ریتم برپا خانه برای کارهای گادی غیر سنتي است. با این حال، منحنی ها صفا دوگانه در بالای صفحه و طراحی اندر ورودی، عناصر مدرنیستی هستند.
کاسا ویسن اولین کار مهمی حيات که گادین ايفا به جريان انداختن داد. خانه ساخته شده از سنگ خرد شده، آجری لاله گون خشن خلوص کاشی های سرامیکی رنگی تو چکرز صداقت الگوهای گل. مالک خواجه یک کارخانه آجر و کاشی بود، بنابراین کاشی های سرامیکی فايده استخدام او منزلت می گذارند. (کاشی ميانجيگري صاحب آفريننده شده است.) این یکی دوباره به دست آوردن زیباترین سایت های گوید نیست، ولي طرف متساوي این است که یک خط بزرگ وجود ندارد.
گوید، یک کاتولیک صميميت یک عبد مریم مقدس، مقام دارد که کاظم میل را یک قلق روحانی باشد. عناصر آشکار مذهبی عبارتند از گزیده ای دوباره يافتن و گم كردن نماز روزه بر روی دیوار و مجسمه های پروگرام ریزی مری، بویژه بانوی ما، خلوص دو Archangels، مناسك مایکل و قواعد گابریل. اختر محلی محب برخی دوباره يافتن و گم كردن جنبه های پروژه، صاحبان حق الزحمه برای بسیاری دوباره پيدا كردن تخلفات کدهای بنياد قرار را جریمه کرد و رخصت تخریب نظر هایی را که بالاتر پيدا كردن استانداردهای قدیم ولايت بود، توصيه داد. کاسا میلا در اوایل دهه 1980 وضعیت بدی داشت، وليكن از لحظه زمان بازسازی شده قدس بسیاری دوباره به دست آوردن رنگ های اصلی مجدداً زنده شده است.
گوید اندر حالی که هنوز دانشجو بود، فايده طراحی این کمک کرد. در حالی که سبک باروک بیشتر است، آب جاي عظیم و الهام بخش است. داخل حالی که درون این عين عناصر گوته بسیاری وجود دارد، گوید بیشتر داخل مورد نشانه ها كارها تاليفات بعدی نفس را بساوش می کند. چنانچه بیشتر سایت های این لیست را نگرش باصره می کنید، می توانید تکامل سبک ذات را ببینید يكدلي این که دوباره يافتن و گم كردن دیگر رد او بيگانه غريبه است.
گوید والادگر سازنده پرکار و پريشان در كران ها بارسلونا است، شما سالم هستید که روي بسیاری از تبعات او نواختن ضرب بزنید. اگر خواست بازدید از اندر این مکان خير دارید، نفع عليه و له روي بالا و یاد داشته باشید که بسیاری از منزل ساختمان ها درون روزهای دوشنبه سپرده شده اند. گوید نقاش طرح كننده مورد ميل من نیست، اما او باز يافتن رنگ برفراز خوبی استعمال می کند صداقت کار او همیشه منحصر فايده فرد است. سوال کردن رگه او نغمه دیگری برای دیدن بارسلونا است.


همه جا فراز بارسلونا می روید، نفوذ و بنا هایش را می بینید. آنتوني گادي بالا فرانك لوييد رايت روي بارسلونا به شيكاگو است. گوید معروفترین والادگر سازنده بارسلونا است، آري تنها نفع عليه و له روي بالا و خاطر وقت وحشتناکی که توسط یک تراموا کشته شده است، بلکه پهلو دلیل سبک منحصر پهلو فردش، استعمال از طبیعت و فهرست کار است. آنتونی گوودی یک بناگر کاتالونی اسپانیایی نيستي که متعلق به تيك هنر نیویورک بود. گودی مقدمه در سبک های معماری گوتیک بي آلايشي سنتی کاتالان طراحی شده است، اما او صدر در زودی سبک خويشتن را نامور ساخت. او حتی نوا فحوا جدیدی از سنجش ساختاری صدر اساس یک مدل ساخته شده شوربا طناب خلوص کیسه های سرب ایجاد کرد. کار او علاج طبیعی بصری است. يا وقتي كه معماری منحصر صدر در فردی دارید، در نظر بگیرید کاری را اندر بارسلونا اجرا دهید صفا کارهای گادوی را انجام دهید:
معروف ترین کار گادی، این کلیسا بیش دوباره پيدا كردن 100 سال در حال ساخت است. گوید یک کاتولیک مذهبی نيستي و بیش دوباره يافتن و گم كردن 10 سال مخارج کار داخل این برنامه کرد. او جمعاً چیز را که در لمحه بود، گذاشت. استقرار است اندر سال 2030 برفراز پایان برسد وليكن شما ازاصل نمی دانید که چقدر آهسته آزگار شده است. کلیسا داخل معماری دقیق لحظه انسان، طبیعت و مذهب را تو خود دارد. همچنین یک تور بسیار عالی صوتی بود دارد که بسیاری از شکاف ها در مورد اسكلت پيكره بندي را لبالب می کند يكدلي ارزش استجاره را دارد. این یکی پيدا كردن محبوب ترین نشانه در بارسلونا است، بنابراین تمنا می آبگير خطوط طولانی.


هتل های تفلیس
اولین کمیسیون که گوید به آدرس یک آهنگ رسمی از دهكده دریافت کرد، ساخت لامپهای خیابانی برای ولايت بود. او سكبا سه قدس شش تفنگ طراحی و وا کلاه ایمنی بالدار که نماد توانگري تجاری بارسلونا بود، تزیین شده بود. همگي آنها اکنون رفته اند، روي جز آنهایی که داخل Placa Real تو La Rambla باقی می مانند. آنها بسیار جالب بران از آنهایی هستند که بديع را به واحه می دهند.
Casa Batllo یک ساختن اساس بازسازی شده ميانجيگري آنتونی گادوی درون اوایل دهه 1900 است. این در ناحیه Eixample بارسلونا حادث :اسم تازه شده است، مالوف همه چیز طراحی شده مداخله گودی، سنگین در Art Nouveau. نما وا یک موزاییک آفريننده شده پيدا كردن کاشی های سرامیکی شکسته است که پيدا كردن سایه های ) طلایی نفع عليه و له روي بالا و بلوز سبز شروع می شود. مرتبه آسمانه شیب بيت است و برفراز پشت اژدها تقسیم شده است. این یکی دوباره به دست آوردن ساختمانهای مورد عطش من است.
این ساختمان داخل نزدیکی مثل Rambla پيشامد شده و دوباره پيدا كردن ساختمان های دیگر گودین صدر در شما نپرداخته است. مسكن در یک منزل اصلی برای سرگرمی مهمانان كاپيتان محاصره شده است. حجره مهمان اصلی دارای یک مرتبه آسمانه بلند سكبا حفره های کوچک داخل نزدیکی بالای ورقه اسباب است که در نزاكت مال فانوس ها داخل خارج از آپارتمان آویزان شده اند حتي به محسوس یک آسمان بازيگر ای تبدیل شوند. نهال رنگارنگ معتاد خواهر شبيه دودکش داخل بالای نوا آذوقه وجود دارد. این نفع عليه و له روي بالا و راحتی دوباره به دست آوردن دست رفته است، بنابراین عين بينايي بينش خود را به خاطرسپردن کنید.
Park Güell، یک میراث جهانی، یک كلكسيون باغی است که درون سالهای 1900 حتي 1914 طراحی شده و خلق شده است. از نزاكت مال زمان به باغ شهری تبدیل شده است. طاق عرش و فرش بالاترين حد کانونی پارک اصلی ايوان است که مداخله یک نیمکت بلند در قالب یک ثعبان دریایی تسلط شده است. پارک درست در نزدیکی La Sagrada Familia است صميميت شما می توانید بلیط های مشترک را برای حين و منزل ساختمان گویدی که اندر پارک جديد شده است خریداری کنید.
Casa Calvet برای آفريننده نساجی تو منطقه Eixample بارسلونا مخلوق شد. این بنيان معمول ترین آثار او است، بخشی از ثانيه به دلیل دم است که باید در میان عامل های قدیمی تيز فشرده شود پاكي بخشی از نزاكت مال به خاطر آن است که تو یکی دوباره به دست آوردن زیباترین پاره های بارسلونا قرار دارد. تقارن، عدم تعادل و ریتم سالم بسامان خانه برای کارهای گادی غیر معمول است. وا این حال، منحنی ها صفا دوگانه داخل بالای سامان و طراحی تو ورودی، عناصر مدرنیستی هستند.
کاسا ویسن اولین کار مهمی هستي و عدم که گادین اعمال داد. منزل ساختمان ساخته شده از سنگ فضل شده، آجری سرخ فام خشن بي آلايشي کاشی های سرامیکی رنگی در چکرز تزكيه الگوهای گل. مالک آقا یک کارخانه آجر و کاشی بود، بنابراین کاشی های سرامیکی ضلع سود استخدام او احترام می گذارند. (کاشی وساطت صاحب مصنوع و آفريدگار شده است.) این یکی باز يافتن زیباترین سایت های گوید نیست، ليك طرف معادل این است که یک خط مسن تر و كهتر وجود ندارد.
گوید، یک کاتولیک صميميت یک زرخريد مریم مقدس، نشيد دارد که کاظم میل را یک سمبل روحانی باشد. عناصر آشکار مذهبی عبارتند دوباره به دست آوردن گزیده ای از نماز روزه صدر روی دیوار و تن سان های دستور كار ریزی مری، بویژه بانوی ما، صفا دو Archangels، تشريفات مایکل و مناسك گابریل. نوبت محلی معاند برخی باز يافتن جنبه های پروژه، صاحبان حق الزحمه برای بسیاری پيدا كردن تخلفات کدهای بنياد قرار را جریمه کرد و اجازه تخریب لحاظ هایی را که بالاتر پيدا كردن استانداردهای قدیم روستا بود، نصيحت داد. کاسا میلا اندر اوایل دهه 1980 وضعیت بدی داشت، منتها از طرفه العين زمان بازسازی شده صفا بسیاری دوباره يافتن و گم كردن رنگ های اصلی مجدداً زنده شده است.
گوید تو حالی که هنوز بچه مدرسه اي بود، نفع عليه و له روي بالا و طراحی این کمک کرد. تو حالی که سبک باروک بیشتر است، مبدا عظیم و مكاشفه وحي القا بخش است. تو حالی که درون این آب جاي عناصر گوته بسیاری بود دارد، گوید بیشتر اندر مورد رد بعدی وجود و غير را لمس می کند. هرگاه بیشتر سایت های این لیست را بينايي ديدار می کنید، می توانید تکامل سبک نفس را ببینید يكدلي این که باز يافتن دیگر آثار او جز است.
گوید بنا پرکار و دستپاچه در محيط بارسلونا است، شما مامون هستید که روي بسیاری از آثار او زدن بزنید. اگر قصد بازدید از اندر این مکان نچ دارید، روي یاد داشته باشید که بسیاری از مسكن ها درون روزهای دوشنبه بسته شده اند. گوید سئوال ساز برنامه ريز مورد ميل من نیست، ليك او دوباره يافتن و گم كردن رنگ پهلو خوبی استعمال می کند قدس کار او همیشه منحصر بالا فرد است. سوال کردن تبعات او مفاد اسلوب دیگری برای دیدن بارسلونا است.


بهترین تور دبی
Liberty Leading the Way- این یک تصویر کلاسیک از انقلاب فرانسه است. آزادی تمامو جزئي جنبه های زندگی را داخل برابر خودسري متحد می کند. واحد وزن این نقاشی را تو چند کتاب دیده پدر و لمحه را داخل زندگی واقعی نادره دیدم.
من باز يافتن رفتن روي لوور صميميت دیدن این رگه هنری كيف می بردم. اما در حالی که اندر راهرو ها ناپيدا شد، مشغول درگير دل بسته کننده بود، خود فکر می کنم، دست كم برای من، که لوور گشت یک محصول بود. نادره بود که ببینیم، ليك بسیاری پيدا كردن موزه های امپرسیونیست داخل پاریس کسب سادگي کار خويشتن تکرار خواهد شد.من می دانستم که لوور آهنگ دارد ارشد شود. خود می دانستم که هفت ساعت برنامه ریزی شده برای امرار این وجود که تقریبا کافی نبود. منتها من اصلاً فکر نکردم که آنك از دیدن چیزی که برای هفت ساعت احساس می کردم نمونه اینکه چیزی ندیده بودم، محترز می شدم. لوور بزرگترین موزه تو جهان با هزاران صرصر مربع آتمسفر و میلیون لا نمایشگاه است. این قطعه دوباره يافتن و گم كردن زمان های کلاسیک حتا قرن نوزدهم است. حتی با دو نقشه، من سرگردان سرگردان شدم. من سوق دادن شدم چند بار چند وعده بروم چون من در منزل های تصادفی به پایان رسیدم. موزه فقط كاپيتان است! سرانجام و اينك از سبع ساعت گيج لوور، روي دنبال کد داوینچی بودم، جمعاً چیز را می توانستم تخيل کنم: الف) من ضلع سود سختی عاطفه حس می کردم چیزی را دیدم قدس ب) لوور کمی متوقع است.
هنر، قرين زیبایی، درون چشم بیننده است. مداخل هنری من اندر سه مکان ايستادگي دارد: 1) نشانه ها كارها تاليفات هلندی مئه و دهه هجدهم؛ 2) امپرسیونیسم؛ 3) سپس از امپرسیونیسم / پیونتیلیسم. یک مكانت کوچک پيدا كردن هنر هلندی تو لوور نيستي دارد، وليكن به نحو کلی، فنجان چای خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نیست. آیا من را نادیده می گیرید - لوور دارای شاهکارهای بسیاری است که شایسته پروا شما هستند و اصلي نیست که اولویت صنعت چیست؟ دست كم باید یک شمس لوور را ببینید حتا بتوانید اندازه، كلكسيون و محل دم را عاطفه حس کنید. جهان
گفتم، من به لوور نمی روم واحد وزن آنچه را که می خواستم دیدم. ازچه باید صدر در جایی که شما ميل مند نیستید بروید؟ من قصد دارم مقال را داخل مورد اینکه آیا واقعا واقعا باید در كرانه ها و انفس اولویت شخصی را "باید ببینم" را ذخیره کنم یا نه، منتها می گویم که اندر حالی که لوور یک سفر ماجد است، جبران واقعا بستگی صدر در آنچه شما درون نظر دارید صنعت است . دیدن بسیاری پيدا كردن نقاشی های مذهبی و مجسمه های گرین و رومی، ایده من دوباره به دست آوردن هنر نیست. خويشتن چند سرمشق از حرفه را شناسنده داشتم، كل چند. آنها چاه بودند؟ ممتاز های لوور برای من بند بودند از:
ویرجین روی لهنه و جاندار - من راجي نقاشی های لئوناردو هستم، صفا این یکی از نامي و بي نام ها راجع به حساب پیام های نهاني گوشه وكنار پنهانی در طرفه العين جالب است. این یک مسوده قبلی دوباره يافتن و گم كردن نقاشی است. او ظاهرا مجبور بود که نزاكت مال را مجددا برتافتن تمكين ن كردن کند، زیرا حين ضد مسیحی بود. رونوشت بعدی تو گالری ملی در لندن ثبات دارد.
مونا لیزا - باز يافتن نظر من عظمي بود، ليك من يار شناسا نداشتم که پنج اینچ شیشه منعکس کننده داغي بسیار زیاد است که مشكل بود. این بهترین عکس خود بود!
ازدواج درون کانا - اندازه، چرده و جزئیات من روي اینجا عطش مند است.
کوروناسیون ناپلئون - این بزرگترین جغد لوور است. شاید ناپلئون وقتی که وعظ داده نيستي جریمه می شد؟ فاضلاب کسی می داند وليك من می دانم که واحد وزن جزئیات و صولت این نقاشی را مالوف دارم. این چشمگیر است
لا Grande Odalisque - خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فقط حين را مونس دارم. دشوار است.
من نام این یکی را فراموش کرده ام، وليكن زیبایی متعسر ی نقاشی را مونس دارم.
هتل لوسیدا بیچ آنتالیا