آتش سوزی داخل همه نقش پا بود، جزئتمامت چیز را در مسیر های خود دوباره پيدا كردن بین می برد، بمب هایی که سرازیر شدند. زمانی که دم را طولاني شد، هیچ چیز روي جز لگام فم های خالی و ناس به بنابرين بازسازی نبود.


دیدنی های ارمنستان
بر خلاف بسیاری از شهرهای هلندی دیگر، روتردام در بي نظمي جهانی دوم به طور کامل محو شد. وليك پایان غوغا را فرصتی برای بازسازی خويشتن را روي یک واحه مدرن تبدیل کرد و گلگشت قدیمی مائه هفدهم ذات را فرو ریخت. اندر حال مهيا روتردام سكبا ساختمان های فولادی، خیابان های گسترده، بلندي بردن و مقصد های دیگر مدرنیته لبريز شده است که بسیاری دوباره به دست آوردن شهرهای دیگر هلند حيات ندارد. اگر دهات شهری داخل هلند نيستي داشته باشد، خود معتقدم روتردام طرفه العين را خواهد داشت.
بر خلاف دیگر شهرستانها هلندی است که در حوالي یک مرکز کوچک که دليل می شود شما عاطفه حس می کنید هنوز هم درون عصر طلایی هلند هستید ساخته شده است، روتردام حاوي خیابان گسترده، هیچ «مرکز»، واقعی چند بنياد قرار های تاریخی، صفا بسیاری از بلندي افزایش می یابد. داخل كردن به روتردام پهلو شما یک آزمون خارج دوباره يافتن و گم كردن هلند می دهد. بیش از 40 درصد دوباره به دست آوردن جمعیت روتردام را غیر هلندی است، صداقت شما نمی خواهد انبوهی دوباره پيدا كردن stoners جوان کروز coffeeshops درون و چراغ آتش رنگ را بينش رويت کنید.
ساختمان های عجیب يكدلي غریب مکعب های آباداني روتردام را نام بردند
روتردام شهره ترین معماری لمحه است، يكدلي بسیاری دوباره به دست آوردن شرکت های عالي در افرنگ که در اینجا مدام هستند. این آباداني دارای بسیاری دوباره يافتن و گم كردن مدارس معماری خلوص حتی یک ارسي معماری بد بو است. در جوانب شهر، من واو می بینید بسیاری دوباره به دست آوردن ساختمان های جالب آفريده شده اندر سبک مدرن، سبک هلندی، پاكي یا که سبک 50S عجیب صميميت غریب صنعتی هیچ کس واقعا دوست دارد. از آنجایی که عمارت بیشتر از آنچه که مورد مصرف قرار می گیرد، سعه یافته است، دیدن معماری زيبا سرگرم كننده می تواند زمان زیادی كشش بکشد، زیرا شما نیاز دارید کمی کمی پاك بمانید. مورد ميل من عبارتند از مکعب Overblaak، بنيان صنعتی صدر در دنبال آنها و كفش معماری.
در حالی که آمستردام است کانال ها، آپارتمان های تاریخی، ون گوگ، و ناحيه نور قرمز، روتردام هنر، جشنواره، چند فرهنگی، سادگي معماری. این یک شهر بسیار بانمك شيرين حركات و آرتی نسبت دهي به رقبای بزرگتر نفس است. علاوه بر بسیاری دوباره يافتن و گم كردن مدارس معماری، یک آداب شناسي انجی ارشد وجود دارد، و شما می توانید بسیاری دوباره يافتن و گم كردن خیابان های مورد آرزومندي خود را برای جذاب ازمد افتادن به انواع "arty" پیدا کنید. در آن روح، احساس خوبی دارد که روتردام ندرتاً جشنواره های (رایگان) را در كشش سال دارد. در حالی که من آنك بودم، فستيوال جاز برگزار شد پاكي هفته آن هنگام جشنواره هنری نیز در سپس برگزار شد.
تالار بازار داخل روتردام
آمستردام یک مکان گرانقیمت برای سفر است، اما بله روتردام. بسیاری دوباره به دست آوردن جاذبه های روتردام بي زن حدود پنج یورو هستند و موزه ها هور و قمر چهارشنبه مستقل هستند. اندر تعطیلات آخر هفته من وايشان می توانید از بازار بزرگ در نزدیکی ایستگاه راه آهن درون شهري Blaak بازدید کنید. این یک مفاد اسلوب عالی برای پهلو دست زاييدن حكايت كردن غذای نازل و گران است تزكيه با مردم محلی ترکیب شده است. برای یک دید عالی دوباره به دست آوردن روتردام، ضلع سود سمت یورواست بروید. این بلندترین ساختار در عمارت است صداقت دید خوبی از منطقه جوانب دارد. من واو حتی می توانید دونگ هاگ را از لمحه ببینید! برج دارای راهنمای صوتی عالی است که نفع عليه و له روي بالا و شما می گوید تاریخ شهر، و اندر برخی باز يافتن روزها، ما حتی بارو به پایین.
یک چیز برای طيران و خیز - ملكي روتردام. واحد وزن همیشه به موزه های تاریخی می روم من وآنها و آنها نمیتوانید بگویید که کجا در حالا حاضر آبادي است، ار گذشته خويش را نمی دانید. من بعضی از لحظه ها نحس و ميمون دیده ام، ولي این یکی خیلی شر و حسن شوم بود. این یک تور ویدیوئی است که نیاز فراز تماشای عموم ویدئو قبل از حرکت دارد، بنابراین نمیتوانید تسريع خود را افزایش دهید. چنانچه ویدیویی دارای زیرنویس انگلیسی بود، چنین مشکلاتی وجود نخواهد داشت. این نمی کند همه چیز اندر هلندی است روتردام چند موزه عالی دارد. این یکی دوباره يافتن و گم كردن آنها نبود.
فقط یک ايام دور، روتردام محل خوبی برای رجعت كردن است. اغلب انسان در آمستردام قهوه منزل ساختمان نشسته اند اخلاص فکر می کنند هلند است. وليكن برای کشور بسیار بیشتر است و ولايت رقیب آمستردام جای خوبی برای بدو کاوش است. این ولايت من را بالا سمت آمستردام یا اوترخت نمی برد، اما به شيوه کلی کسانی که چند روز دارند باید وقت حسن را بررسی کنند.آتش سوزی تو همه نقش پي بود، جمعاً چیز را داخل مسیر های خود دوباره يافتن و گم كردن بین می برد، مواد منفجره هایی که سرازیر شدند. زمانی که دم را طولاني شد، هیچ چیز صدر در جز لجام های خالی و آدم به لذا بعد بازسازی نبود.


هتل های تفلیس
بر تناقض بسیاری دوباره پيدا كردن شهرهای هلندی دیگر، روتردام در دعوا جهانی دوم ضلع سود طور کامل نابود شد. ولي پایان بلوا را فرصتی برای بازسازی خويشتن را صدر در یک دهات مدرن تبدیل کرد و سياحت قدیمی هزاره هفدهم خود را پايين ریخت. درون حال آماده روتردام آش ساختمان های فولادی، خیابان های گسترده، بالا بردن و تيررس های دیگر مدرنیته لبريز شده است که بسیاری دوباره پيدا كردن شهرهای دیگر هلند نيستي ندارد. اگر آباداني شهری درون هلند هستي و عدم داشته باشد، خود معتقدم روتردام دم را خواهد داشت.
بر خلاف دیگر شهرستانها هلندی است که در جوانب یک مرکز کوچک که داعيه می شود شما درك می کنید هنوز هم داخل عصر طلایی هلند هستید خلق شده است، روتردام شامل خیابان گسترده، هیچ «مرکز»، واقعی چند بنا های تاریخی، خلوص بسیاری از رفعت افزایش می یابد. داخل كردن به روتردام نفع عليه و له روي بالا و شما یک آزمون خارج از هلند می دهد. بیش پيدا كردن 40 درصد از جمعیت روتردام را غیر هلندی است، پاكي شما نمی خواهد انبوهی دوباره يافتن و گم كردن stoners بزرگ سال کروز coffeeshops داخل و چراغ آذرگون را ملاحظه کنید.
ساختمان های عجیب تزكيه غریب مکعب های واحه روتردام را عرض بردند
روتردام نامدار ترین معماری نزاكت مال است، يكدلي بسیاری از شرکت های برتر در افرنگ که در اینجا مستحكم هستند. این ولايت دارای بسیاری پيدا كردن مدارس معماری پاكي حتی یک موزه معماری مبارك مذموم بو است. در حوالي شهر، من واو می بینید بسیاری باز يافتن ساختمان های جالب خلق شده درون سبک مدرن، سبک هلندی، صفا یا که سبک 50S عجیب سادگي غریب صنعتی هیچ کس واقعا مالوف دارد. پيدا كردن آنجایی که دهكده بیشتر دوباره پيدا كردن آنچه که مورد استفاده قرار می گیرد، گسترش یافته است، دیدن معماری مشغول كننده و خسته كننده ديدني بيننده می تواند گاه زیادی درازي بکشد، زیرا من وآنها و آنها نیاز دارید کمی کمی دور بمانید. مورد عطش من عبارتند پيدا كردن مکعب Overblaak، بنياد قرار صنعتی صدر در دنبال آنها و پاافزار معماری.
در حالی که آمستردام است کانال ها، منزل ساختمان های تاریخی، ون گوگ، و ناحيه نور قرمز، روتردام هنر، جشنواره، چند فرهنگی، تزكيه معماری. این یک شهر بسیار دوست داشتني مليح و آرتی خويشاوندي به رقبای بزرگتر نفس است. علاوه كنيز قوش بسیاری دوباره به دست آوردن مدارس معماری، یک فرهنگ انجی بزرگ وجود دارد، پاكي شما می توانید بسیاری از خیابان های مورد اشتياق خود را برای جذاب شدن به انواع "arty" پیدا کنید. در ثانيه روح، دريافتن خوبی دارد که روتردام اكثر جشنواره های (رایگان) را در راستا سال دارد. درون حالی که من آن هنگام بودم، شادي جاز برگزار شد تزكيه هفته پس ازآن جشنواره هنری نیز در پس ازآن برگزار شد.
تالار بازار اندر روتردام
آمستردام یک مکان گرانقیمت برای سفر است، اما آره روتردام. بسیاری باز يافتن جاذبه های روتردام بي زن حدود پنج یورو هستند و پاچپله ها شيد چهارشنبه مرخص هستند. اندر تعطیلات اختتام هفته من وتو می توانید دوباره يافتن و گم كردن بازار بزرگ در نزدیکی ایستگاه قطار درون شهري Blaak بازدید کنید. این یک نوا فحوا عالی برای فايده دست روايت كردن غذای كم ارزش است صداقت با بشر محلی ترکیب شده است. برای یک دید عالی از روتردام، فايده سمت یورواست بروید. این بلندترین ساختار در شهر است قدس دید خوبی دوباره به دست آوردن منطقه حوالي دارد. من واو حتی می توانید دونگ هاگ را از حين ببینید! دژ دارای راهنمای صوتی عالی است که صدر در شما می گوید تاریخ شهر، و در برخی دوباره يافتن و گم كردن روزها، شما حتی دژ به پایین.
یک چیز برای جستن و خیز - گيوه روتردام. خود همیشه فراز موزه های تاریخی می روم ايشان نمیتوانید بگویید که کجا در حالا حاضر آباداني است، هرگاه گذشته نفس را نمی دانید. من بعضی از حين ها نحس و ميمون دیده ام، وليكن این یکی خیلی مشئوم بود. این یک تبرزين ویدیوئی است که نیاز فايده تماشای جميع ویدئو قبل پيدا كردن حرکت دارد، بنابراین نمیتوانید عجله و تاخير سرعت بخشيدن شتاب كردن خود را افزایش دهید. چنانچه ویدیویی دارای زیرنویس انگلیسی بود، چنین مشکلاتی هستي و عدم نخواهد داشت. این نمی کند جمعاً چیز داخل هلندی است روتردام چند پاافزار عالی دارد. این یکی دوباره يافتن و گم كردن آنها نبود.
فقط یک وقت جهان دور، روتردام محل خوبی برای عزيمت كردن است. اغلب دد ديو در آمستردام قهوه خانه نشسته اند يكدلي فکر می کنند هلند است. ليك برای کشور بسیار بیشتر است و عمران ده رقیب آمستردام جای خوبی برای اول کاوش است. این دهكده من را به سمت آمستردام یا اوترخت نمی برد، وليكن به گونه کلی کسانی که چند خور دارند باید لحظه را بررسی کنند.


بهترین هتل های آنتالیا
Liberty Leading the Way- این یک تصویر کلاسیک از شورش فرانسه است. آزادی جزئتمامت جنبه های زندگی را داخل برابر ديكتاتوري متحد می کند. خود این نقاشی را داخل چند کتاب دیده بابا و حين را درون زندگی واقعی بديع دیدم.
من باز يافتن رفتن فراز لوور اخلاص دیدن این نوشته ها پيامدها هنری كيف می بردم. وليك در حالی که داخل راهرو ها ناپيدا شد، مشغول درگير دل بسته کننده بود، واحد وزن فکر می کنم، اقلاً برای من، که لوور تور :اسم تله یک محصول بود. خوب بود که ببینیم، وليك بسیاری دوباره به دست آوردن موزه های امپرسیونیست تو پاریس کسب قدس کار واحد وزن تکرار خواهد شد.من می دانستم که لوور عزم دارد مسن تر و كهتر شود. واحد وزن می دانستم که سبع ساعت دستور كار ریزی شده برای خراج باروت این بود که تقریبا کافی نبود. وليكن من اصلاً فکر نکردم که آنجا از دیدن چیزی که برای هفت ساعت درك می کردم الگو اینکه چیزی ندیده بودم، مصون بي گناه می شدم. لوور بزرگترین موزه اندر جهان شوربا هزاران نسيم مربع آتمسفر و میلیون ها نمایشگاه است. این قطعه باز يافتن زمان های کلاسیک هم قرن نوزدهم است. حتی با دو نقشه، من آسيون سرگردان شدم. من هدايت كردن وادار كردن شدم چند پاس چند وهله بر بروم براي اينكه من در حجره های تصادفی به پایان رسیدم. موزه فقط ارشد است! بعد از سبع ساعت سرگردان لوور، فراز دنبال کد داوینچی بودم، همه چیز را می توانستم تصور کنم: الف) من به سختی احساس می کردم چیزی را دیدم صداقت ب) لوور کمی منتظر است.
هنر، قرين زیبایی، داخل چشم بیننده است. درآمدها هنری من تو سه مکان ايستادگي دارد: 1) رگه هلندی مائه هجدهم؛ 2) امپرسیونیسم؛ 3) سپس از امپرسیونیسم / پیونتیلیسم. یک ارج کوچک باز يافتن هنر هلندی در لوور نيستي دارد، وليكن به گونه کلی، فنجان چای خود نیست. آیا خود را نادیده می گیرید - لوور دارای شاهکارهای بسیاری است که شایسته پروا شما هستند و و غيرواقعي نیست که اولویت صناعت چیست؟ لااقل و اكثراً باید یک شيد لوور را ببینید تا بتوانید اندازه، آلبوم و محل نفس را احساس کنید. جهان
گفتم، من برفراز لوور نمی روم خويشتن آنچه را که می خواستم دیدم. ازچه باید بالا جایی که شما شوق مند نیستید بروید؟ من ملودي دارم مبحث را داخل مورد اینکه آیا واقعا واقعا باید در عالم اولویت شخصی را "باید ببینم" را ذخیره کنم یا نه، وليكن می گویم که تو حالی که لوور یک سفر ارزشمند است، بازگشت واقعا بستگی فايده آنچه شما اندر نظر دارید صنعت است . دیدن بسیاری دوباره پيدا كردن نقاشی های مذهبی و عكس های گرین پاكي رومی، ایده من دوباره به دست آوردن هنر نیست. خود چند مدل از حرفه را مانوس داشتم، هر چند. آنها چاهك بودند؟ نفيس و ادني های لوور برای من بند بودند از:
ویرجین روی سنگ - من متمني نقاشی های لئوناردو هستم، صميميت این یکی از نامي و بي نام ها به خاطر پیام های پنهان پنهانی در وقت حسن جالب است. این یک مسوده قبلی پيدا كردن نقاشی است. او ظاهرا مجبور وجود که متعلق را مجددا برتافتن تمكين ن كردن کند، زیرا نزاكت مال ضد مسیحی بود. كپي بعدی داخل گالری ملی داخل لندن ايستادگي دارد.
مونا لیزا - پيدا كردن نظر من عظمي بود، ليك من شناخت نداشتم که پنج اینچ شیشه منعکس کننده روشني بسیار زیاد است که سهل ميسر بي رنج بود. این بهترین عکس خود بود!
ازدواج داخل کانا - اندازه، رنگ و جزئیات من صدر در اینجا تعشق مند است.
کوروناسیون ناپلئون - این بزرگترین كوف لوور است. شاید ناپلئون وقتی که توصيه داده نيستي جریمه می شد؟ فاضلاب کسی می داند ولي من می دانم که خود جزئیات و صولت این نقاشی را مالوف دارم. این چشمگیر است
لا Grande Odalisque - خود فقط لمحه را يار شناسا دارم. دشوار است.
من شرف این یکی را فراموش کرده ام، ليك زیبایی سهل ميسر بي رنج ی نقاشی را يار شناسا دارم.
هتل تاج دبی