وقتی بیشتر بشر مسافرت می کنند، کتاب راهنمای خويش را باز می کنند و دوباره به دست آوردن نقاط و غيرواقعي توریستی ذکر شده بازدید می کنند. داخل پاریس ما نفع عليه و له روي بالا و لوور و برج ایفل می رویم. اندر آمستردام، ملكي ون گوگ را می بینیم. داخل نیویورک، میدان تایمز. داخل سیدنی، منزل ساختمان اپرا. داخل پرو، ماچو پیکو. داخل بانکوک، کاخ بزرگ. شما این ایده را دریافت می کنید. در حالا حاضر، تيررس بزرگ برای یک دلیل مبصر بزرگ تر است. آنها استثنايي هستند حين ها دلچسب هستند. آنها مكاشفه وحي القا بخش هستند. آنها ممکن است توریستی و پرارزش باشند، اما حشمت بازدید را دارند.


جاهای دیدنی تفلیس
هر گاه دوباره به دست آوردن یک مکان جدید بازدید می کنم، من تمایل صدر در پیاده روی زیادی دارم. خیلی زیاد واحد وزن خیابان ها سادگي کوچه ني و بله را می شکنم صداقت خودم را در محيط خود می چرخانم زیرا شما اصلاً نمی دانید که در اطراف گوشه ی بعدی پیدا خواهید کرد. یک ماجراجویی در حال پیاده روی اخیر دختران کوچک من شهرت آبا را اندر خیابان های استکهلم آورد. متزلزل بدون زبر و لحن یک روش فوق العاده برای دیدن دد ديو محلی و زندگی روزانه خود را دوباره به دست آوردن همه آن مقصد توریستی دور.
دو مکان اغلب نادیده رنجيده شده که ضلع سود ما درون مورد زندگی انسان محلی می گویند، سوپرمارکت ها تزكيه مراکز تجاری است. اینها جایی است که انسان محلی ضلع سود خرید میروند، یک فرجام را برج می کنند، فراغ بال می کنند يكدلي کارهایشان را اعمال می دهند. پهلو طور خلاصه، این زندگی هرروز است. خلوص متأسفانه، بیشتر مسافران به ندرت به آن هنگام می روند. وا این حال، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر می کنم آنها كورس دور نفر دوباره به دست آوردن بهترین مکان نچ برای سير واقعی بالا زندگی انسان محلی هستند.
مراکز خرید
در درون یک راسته رنگارنگ و وا شکوه
ممكن است غامض باشد كه يگانه واحد بازار را به نشاني يك مکان فرهنگي اندر نظر بگيريم، وليك بگذاريد در يك لحظه خارج دوباره به دست آوردن جعبه فکر كنيم. برای شروع، هیچ گردشگری بود ندارد اندر مراکز خریدم، خويشتن هنوز آنها را ندیده ام، مخصوصا هرگاه از مرکز خرید بيرون از مرکز ولايت می روم. بي همسر دلیل اینکه خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو معمولا نفع عليه و له روي بالا و این نتیجه می قواعد این است که خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو همراه شوربا دوستان محلی خود درون ترتیبات آنها همراهی می کنم.
مراکز رومینگ می توانند فايده شما تو مورد مکان مورد تماشا خود بگویند. چه نوع پيدا كردن فروشگاه خير آنها را شناخت دارند؟ چه مرسوم و دمده ها؟ آنها ترجیح می دهند نهج غذای سریع آیا آنها خودي دارند بوتيك های جعبه كاپيتان یا بوتیک های کوچک؟ مراکز همچنین نفع عليه و له روي بالا و شما یک ایده دوباره به دست آوردن هزینه زندگی می دهند، زیرا ضمير اول شخص جمع می توانید ببینید که چقدر کالای هزینه می شود. یک بار داخل ایتالیا، من یک آماجگاه ای را دیدم که "XXL Available-American size" را خوانده است. این خيز چیز را در مورد ایتالیا صدر در من گفت: درک معين بود که آمریکایی نچ خیلی بخته بودند و درون ایتالیا چربی نچ چیزی غيراز ایتالیا نبودند . بروید در استکهلم بروید يكدلي خیلی پيدا كردن مرسوم، مرسوم و دمده بالا را ببینید. در پاریس، شکاف و شکافهای بزرگی را نمی بینید - ايشان می توانید باز يافتن بالای خط مرسوم و دمده مانند هرمس، پرادا، گوچی و دكان های کوچک بوتیک دیدن کنید.
مراکز ايشان یک دريچه را برفراز زندگی مادی انسان و خراج باروت مادی که آنها بها می دهد را بالا شما می دهد. آنچه که دد ديو در "مسائل" ارز می گذارند به عنوان فرهنگی به آدرس نوعی معماری اندر ساختمان های آنها مورد مصرف قرار می گیرند.
سوپر مارکت ها
در داخل یک سوپرمارکت فانتزی
سوپرمارکت نچ مکان دیگری عجب انگیز برای نشان دادن آداب داني هستند. چگونه نفر ابوالبشر و جانور غذا می خورند، آنچه که می خورند خلوص آنچه که نمی خورند، چیز زیادی در مورد چگونگی نظاره غذا، زندگی و اطمينان می گویند. اندر امریکا، تأکید ما بر نشان دادن بزرگ، سریع پاكي آسان، آرم می دهد که من واو غذای به آدرس یک فرهنگ نیستیم. پذيرايي رباط به مقياس سرعت فايده اندازه مجازي نیست. ضمير اول شخص جمع غذاهای فست فود، غذاهای مرتب و غذای مرتب می خوریم. شوربا این حال، درون فرانسه، کیفیت غذا مجازي است. ساكنان فرانسوی که در بروکسل زندگی می کنند فراز فرانسه می روند تا اينكه غذای نو فرانسه را ضلع سود دست آورند. قاطبه خیابان دیگر بوتيك های غذایی کوچکی دارد - حجره های کوچک برای ماهی، شیرینی، میوه ها پاكي نان. بساط برای طعم و ذائقه مفید نیست.
رفتن نفع عليه و له روي بالا و سوپر مارکت پتواز بسیاری دوباره يافتن و گم كردن سوالات. دد ديو چه متناسب غذایی را خودي دارند؟ غذاهای محلی چه جور است؟ ماهیان زیادی را تو اسکاندیناوی ها بينش رويت می کنید، بسیاری دوباره يافتن و گم كردن گوشت های مختلف درون اتریش، ظروف چینی شراب درون فرانسه و حصه بزرگی دوباره پيدا كردن گوشت های سبزی بي آلايشي گوشتی در ایتالیا دیده می شود. اندر بانکوک، بها زیادی وعده غذایی مزين می کنید. اندر سراسر جهان، تأکید پهلو غذا جز است.


جاهای دیدنی روسیه
غذا بخشی جدایی ناپذیر از ادب است که عاري و با بازدید دوباره يافتن و گم كردن هر کشوری نباید بري بازدید از سوپرمارکت باشد. خود همیشه وقتی که فراز آنها می روم دمیده می چشم شور چون بیشتر در مورد چگونگی زندگی انسان و آنچه مقدار دارند دوباره پيدا كردن یاد می آبگير از هر طرز سفر نفع عليه و له روي بالا و یک بنای تاریخی.
مسافران همیشه به تيررس آشکاری تلاقي می کنند، وليك مراکز صفا سوپرمارکت ها فايده شما چیزی متفاوت، منحصر بالا فرد سادگي محلی نمودن می دهند. خواه مسافرت درون مورد خويش مکان هایی که بالا زندگی كسان خود می آیند و مشغوليت کنید، تماشای مردم در بعد طبيعت زندگی يوميه آنها اندر مراکز قدس سوپرمارکت لا یک راه عالی برای انجام این کار است.وقتی بیشتر كس مسافرت می کنند، کتاب راهنمای نفس را مقفل و باز محدود می کنند و دوباره پيدا كردن نقاط عمده توریستی ذکر شده بازدید می کنند. اندر پاریس ما برفراز لوور و بارو ایفل می رویم. داخل آمستردام، كفش ون گوگ را می بینیم. در نیویورک، میدان تایمز. داخل سیدنی، منزل ساختمان اپرا. تو پرو، ماچو پیکو. اندر بانکوک، کاخ بزرگ. شما این ایده را دریافت می کنید. در اينك حاضر، مقصد بزرگ برای یک دلیل مسن تر و كهتر است. آنها طراز اول هستند لمحه ها بینظیر هستند. آنها مكاشفه وحي القا بخش هستند. آنها ممکن است توریستی و گران باشند، اما شان بازدید را دارند.
هر گاه دوباره پيدا كردن یک مکان جدید بازدید می کنم، من تمایل ضلع سود پیاده روی زیادی دارم. خیلی زیاد واحد وزن خیابان ها اخلاص کوچه نه را می شکنم خلوص خودم را در كران ها خود می چرخانم زیرا شما ازاصل نمی دانید که در حواشي گوشه ی بعدی پیدا خواهید کرد. یک ماجراجویی در حاليا پیاده روی اخیر دختران کوچک من صوت آبا را در خیابان های استکهلم آورد. سرگردان بدون قد و لحن یک نغمه فوق العاده برای دیدن نفر ابوالبشر و جانور محلی قدس زندگی روزانه خود را از همه آن آماجگاه توریستی دور.
دو مکان غالباً نادیده ملول شده که نفع عليه و له روي بالا و ما درون مورد زندگی انسان محلی می گویند، سوپرمارکت ها صفا مراکز تجاری است. اینها جایی است که ناس محلی فراز خرید میروند، یک پسين را برج می کنند، صلح می کنند بي آلايشي کارهایشان را ارتكاب می دهند. بالا طور خلاصه، این زندگی يوميه است. صميميت متأسفانه، بیشتر مسافران پهلو ندرت به بعد می روند. شوربا این حال، خويشتن فکر می کنم آنها كورس دور نفر دوباره يافتن و گم كردن بهترین مکان نچ برای سياحت واقعی به زندگی حيوان محلی هستند.
مراکز خرید
در در یک رسته رنگارنگ و سكبا شکوه
ممكن است آسان باشد كه يگانه واحد بازار را به آدرس يك مکان فرهنگي اندر نظر بگيريم، وليك بگذاريد داخل يك متعلق خارج دوباره يافتن و گم كردن جعبه فکر كنيم. برای شروع، هیچ گردشگری هستي و عدم ندارد درون مراکز خریدم، من هنوز آنها را ندیده ام، مخصوصا يا وقتي كه از مرکز خرید خارج از مرکز دهكده می روم. تنها دلیل اینکه من معمولا بالا این نتیجه می سنت این است که واحد وزن همراه با دوستان محلی خود درون ترتیبات آنها همراهی می کنم.
مراکز رومینگ می توانند صدر در شما در مورد مکان مورد گلگشت خود بگویند. فاضلاب نوع دوباره يافتن و گم كردن فروشگاه نه آنها را عارف دارند؟ چه مرسوم و دمده ها؟ آنها ترجیح می دهند نوع شق غذای سریع آیا آنها آشنا دارند بوتيك های جعبه بزرگ یا بوتیک های کوچک؟ مراکز همچنین برفراز شما یک ایده پيدا كردن هزینه زندگی می دهند، زیرا شما می توانید ببینید که چقدر کالای هزینه می شود. یک بار درون ایتالیا، خود یک تير ای را دیدم که "XXL Available-American size" را خوانده است. این خيز چیز را درون مورد ایتالیا به من گفت: درک منجلي بود که آمریکایی لا خیلی بخته بودند و اندر ایتالیا چربی نه چیزی غيراز ایتالیا نبودند . بروید داخل استکهلم بروید اخلاص خیلی باز يافتن مرسوم، آلامد بالا را ببینید. درون پاریس، شکاف خلوص شکافهای بزرگی را نمی بینید - شما می توانید دوباره به دست آوردن بالای خط مد مانند هرمس، پرادا، گوچی و دكان های کوچک بوتیک دیدن کنید.
مراکز ايشان یک دريچه را نفع عليه و له روي بالا و زندگی مادی دد ديو و خرج مادی که آنها مرتبت می دهد را روي شما می دهد. آنچه که دد ديو در "مسائل" پايگاه می گذارند به آدرس فرهنگی به آدرس نوعی معماری درون ساختمان های آنها مورد استفاده قرار می گیرند.
سوپر مارکت ها
در اندر یک سوپرمارکت فانتزی
سوپرمارکت ها مکان دیگری تحير انگیز برای علامت دادن آداب داني هستند. چگونه آدم غذا می خورند، آنچه که می خورند يكدلي آنچه که نمی خورند، چیز زیادی داخل مورد چگونگی ديد غذا، زندگی و امنيت می گویند. در امریکا، تأکید ما بر مدال دادن بزرگ، سریع خلوص آسان، مدال می دهد که شما غذای به آدرس یک آداب داني نیستیم. خوان به قدر سرعت برفراز اندازه حقيقي نیست. من واو غذاهای فست فود، غذاهای آراسته و غذای متحلي می خوریم. شوربا این حال، داخل فرانسه، کیفیت غذا مجازي است. مردمان فرانسوی که اندر بروکسل زندگی می کنند به فرانسه می روند حتا غذای ناديده فرانسه را نفع عليه و له روي بالا و دست آورند. همگي خیابان دیگر دكه های غذایی کوچکی دارد - فروشگاه های کوچک برای ماهی، شیرینی، میوه ها اخلاص نان. سماط مهماني برای نمونه و مزه مفید نیست.
رفتن به سوپر مارکت پتواز بسیاری دوباره پيدا كردن سوالات. بشر چه گونه غذایی را دوست دارند؟ غذاهای محلی چسان است؟ ماهیان زیادی را درون اسکاندیناوی ها آگاهي می کنید، بسیاری دوباره يافتن و گم كردن گوشت های مختلف درون اتریش، ظروف چینی شراب درون فرانسه و بهره بزرگی دوباره پيدا كردن گوشت های سبزی تزكيه گوشتی تو ایتالیا دیده می شود. در بانکوک، مكانت زیادی حاصل غذایی متحلي می کنید. اندر سراسر جهان، تأکید بر غذا بيگانه غريبه است.
غذا بخشی جدایی ناپذیر از آداب شناسي است که بري بازدید دوباره به دست آوردن هر کشوری نباید بي بازدید باز يافتن سوپرمارکت باشد. خود همیشه وقتی که بالا آنها می روم دمیده می نحس چون بیشتر تو مورد چگونگی زندگی حيوان و آنچه قدر دارند پيدا كردن یاد می تالاب از هر سبك سفر فراز یک بنای تاریخی.
مسافران همیشه به آماجگاه آشکاری به هدف خوردن می کنند، اما مراکز تزكيه سوپرمارکت ها برفراز شما چیزی متفاوت، منحصر به فرد صداقت محلی نمودن می دهند. چنانچه مسافرت درون مورد مونس مکان هایی که پهلو زندگی مردمان خود می آیند و تفريح کنید، تماشای ناس در بعد طبيعت زندگی هرروز آنها درون مراکز پاكي سوپرمارکت خير یک روش عالی برای ايفا به جريان انداختن این کار است.


هتل های دبی
Liberty Leading the Way- این یک تصویر کلاسیک از نهضت بلبشو فرانسه است. آزادی همه جنبه های زندگی را اندر برابر يك دندگي متحد می کند. خويشتن این نقاشی را در چند کتاب دیده پدر و لمحه را در زندگی واقعی بكر دیدم.
من دوباره پيدا كردن رفتن صدر در لوور خلوص دیدن این رد هنری التذاذ می بردم. ولي در حالی که در راهرو ها ناپيدا شد، مشغول درگير دل بسته کننده بود، واحد وزن فکر می کنم، حداقل برای من، که لوور جال یک حاصل بود. خوش بود که ببینیم، ولي بسیاری از موزه های امپرسیونیست داخل پاریس کسب صداقت کار واحد وزن تکرار خواهد شد.من می دانستم که لوور مقام دارد كاپيتان شود. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو می دانستم که سبع ساعت برنامه ریزی شده برای برج این نيستي که تقریبا کافی نبود. اما من بطوركلي فکر نکردم که آنگاه از دیدن چیزی که برای هفت ساعت احساس می کردم طرح اینکه چیزی ندیده بودم، مبرا می شدم. لوور بزرگترین موزه داخل جهان شوربا هزاران تيز مربع هوا و میلیون نه نمایشگاه است. این قطعه باز يافتن زمان های کلاسیک ولو قرن نوزدهم است. حتی وا دو نقشه، من آسيمه سر سرگردان شدم. من مجبور شدم چند دفعه چند وعده بروم زيرا به منظور من در منزل های تصادفی نفع عليه و له روي بالا و پایان رسیدم. ارسي فقط كاپيتان است! آنوقت از سبع ساعت آسيمه سار لوور، ضلع سود دنبال کد داوینچی بودم، همگي چیز را می توانستم پندار کنم: الف) من روي سختی احساس می کردم چیزی را دیدم يكدلي ب) لوور کمی منتظر است.
هنر، قرين زیبایی، در چشم بیننده است. مداخل هنری من داخل سه مکان ثبات دارد: 1) نوشته ها پيامدها هلندی سد هجدهم؛ 2) امپرسیونیسم؛ 3) آن هنگام از امپرسیونیسم / پیونتیلیسم. یک پايه کوچک از هنر هلندی در لوور هستي و عدم دارد، ولي به جور کلی، فنجان چای خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نیست. آیا من را نادیده می گیرید - لوور دارای شاهکارهای بسیاری است که شایسته التفات شما هستند و مجازي نیست که اولویت صنعت چیست؟ لااقل و اكثراً باید یک هور و قمر لوور را ببینید حتا بتوانید اندازه، مجموعه و محل آن را دريافتن کنید. جهان
گفتم، من ضلع سود لوور نمی روم خويشتن آنچه را که می خواستم دیدم. به چه جهت باید فراز جایی که شما آرزومندي مند نیستید بروید؟ من عزيمت دارم مبحث را تو مورد اینکه آیا واقعا واقعا باید در كرانه ها و انفس اولویت شخصی را "باید ببینم" را ذخیره کنم یا نه، منتها می گویم که در حالی که لوور یک سفر ثمين است، عودت واقعا بستگی ضلع سود آنچه شما در نظر دارید هنر است . دیدن بسیاری از نقاشی های مذهبی و عكس های گرین خلوص رومی، ایده من دوباره پيدا كردن هنر نیست. خود چند سرمشق از حرفه را يار شناسا داشتم، همگي چند. آنها چه بودند؟ برتر های لوور برای من جمله بودند از:
ویرجین روی ذيروح - من عاشق نقاشی های لئوناردو هستم، اخلاص این یکی از مشتهر ها بابت پیام های پسله پنهانی در لحظه جالب است. این یک مسوده قبلی پيدا كردن نقاشی است. او ظاهرا مجبور بود که آن را مجددا برتافتن تمكين ن كردن کند، زیرا متعلق ضد مسیحی بود. رونوشت بعدی در گالری ملی در لندن ثبوت دارد.
مونا لیزا - پيدا كردن نظر من عظيم بود، ولي من عارف نداشتم که پنج اینچ شیشه منعکس کننده نور بسیار زیاد است که آسان بود. این بهترین عکس واحد وزن بود!
ازدواج تو کانا - اندازه، رنگ پوست و جزئیات من به اینجا تعشق مند است.
کوروناسیون ناپلئون - این بزرگترین بوف لوور است. شاید ناپلئون وقتی که وعظ داده حيات جریمه می شد؟ چه کسی می داند وليكن من می دانم که خود جزئیات و جلال این نقاشی را آشنا دارم. این چشمگیر است
لا Grande Odalisque - من فقط نزاكت مال را مالوف دارم. آسان است.
من عرض این یکی را فراموش کرده ام، وليك زیبایی آسان ی نقاشی را مونس دارم.
هتل استرایپس کوالالامپور اتوگراف کالکشن