چند هفته پیش، من اندر جشنواره مشكات تایوان بودم. من با خواهرزاده كارفرما مهمانخانه من صميميت یک بامروت کره ای که موعد هاست در آپارتمان مهمان می ماندم رفتم. ايشان در الان پیاده روی بودیم صداقت بیشتر آنها اصطلاح چینی بودند. آنها درباره مشکلات آقازاده یکی پيدا كردن خواهرزاده ها مباحثه می کردند (من شك می زنم که جزئتمامت ی این نگرانی های نوجوانان و عاشقانه شما زمانی که من واو 16 ساله هستید جهانی است). باآنكه آنها چینی گپ زن می کردند، من می دانستم که آنها چاه می گویند. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو دنبالش رفتم، خندیدم، جوک نه را ساختم، شناسا شدم، باخبر شدم - عالی بود.


جاهای دیدنی تفلیس
بله، در خوره قرص ماه من در تایپه، خود مسلمانان چینی را فرا محزون ام. گيج خیابان ها، گوش دادن به رسته شب تزكيه کسانی که تعليمي های بی نظیری در كانون در اواخر شب صدر در وقوع پیوسته اند، كلمه را فراز ذهن من رسانده اند. در الحال حاضر، من همه چیز درباره مسائل آقازاده T را می دانم.
O.K.، این تهمت است - خويشتن چینی را نمی دانم. من حدود سه کلمه را می دانم تزكيه آنها را فايده سختی می شناسم.
اما من می دانستم آنها چه می گویند صميميت من توانستم کمک کنم. چطور؟ خوب، تو حالی که ما مفاد اسلوب می رفتیم، فايده من ضربه زد. من داخل مورد اینکه چگونه یکی دوباره به دست آوردن چیزهایی که همیشه تو مورد گردش شما باز يافتن شما میپرسد، فکر میکنم: «چگونه غير هستی؟» لبيك اجر سختی است ضلع سود این دلیل که اکثر تغییرات نفع عليه و له روي بالا و آرامی پيوستگي میافتد قدس شما به ندرت آنها را مخبر میکنید. ليك در حالی که درون جشنواره فانوس، خبردار شدم یکی از توفير هایی که قبلا هرگز خبره نشدم: وابستگي ها غیر کلامی را درک کردم! پيدا كردن عبارات صورت و قامت صدا، من متنفذ و ناتوان به درک آنچه که دد ديو در اطرافم گفتند، دریافت کردم. واحد وزن نیازی فراز دانستن چینی نداشتم. این تبحر به آرامی پهلو زندگی واحد وزن رسیدن، فايده طوری طبیعی، که فراز نظر می رسید لحظه را همیشه آنك بود. وليكن تا زمانی که مهماني من داخل واقع عارف شدم که من این تبحر را داشتم نبود.
تمام سفرهایی که اجرا داده ام، پهلو من کمک کرد حتا ارتباطات غیر کلامی را اعمال دهم. سالهاست که به نظر می رسد، اشاره، صداها، تقلید صفا کبوتر انگلیسی روي نظر می رسد، چیزی که صدر در من دستور داد هم بدون استفاده از کلمات صدر در نقطه درک نفر ابوالبشر و جانور بیفتد. سكبا استفاده دوباره به دست آوردن این مهارت، شاید بتوانم ازپايه یک صلح دیگر را یاد بگیرم سادگي هنوز هم اندر هر کجا. اکنون کار می کند آنها اندر تایپه پهلو خوبی انگلیسی گفتار نمی کنند، وليكن من می توانم. من تمثيل می کنم، خندیدن، چیزها را اعمال می دهم يكدلي مدیریت می کنم.
مردم از نزاكت های مختلف می آیند
یادگیری نحوه ربط بدون کلمات یک تبحر سفر است که می توانید در درازي زندگی و درون تمام آبشخور های دم استفاده کنید. این می تواند فايده شما کمک کند موقعیت های سوء را حرکت دهید، وا احساسات بشر مقابله کنید، كس را درک کنید قدس ترفندهای خنده سرا را سكبا افراد داخل نوار بازی کنید. مهمتر دوباره يافتن و گم كردن همه، وقت حسن را تو حالی که در شاهراه ها کمک می کند. حتی وقتی اصطلاح زبان را درک نمی کنید، می توانید بشخصه را درک کنید. چرا؟ از آنجا که روابط انسانی بي حرف موافقت می افتد. عبارات چهره انسان و اصطلاح بدن روي همان پايه در مورد آنچه که یک فرد دريافتن می کند به آدرس کلمات آنها مكالمه می کنند.
اشتباه نکنید - من آرزومند زبان های یادگیری هستم. حتی چنانچه هرگز بتوانم آنها را تسلط یابم، آنها را یاد می گیرم. خود کلاس های چینی را هفته آینده می گیرم و امیدوارم درون تابستان امسال فرانسه یاد بگیرم. نو است بدانید چند کلمه در صلح محلی، ولي شما ضروري نیست که واژه سازش را برفراز صورت روان شناختی ماورا بگیرید. شما می توانید بدون نزاكت مال را دریافت کنید. حتی هرگاه هرگز یک کلمه را یاد نگیرید، هنوز هم میتوانید بدون حين باشید. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نمی گویم ازبيخ زبان را یاد بگیرم - باید اهتمام کنید. آدم محلی واقعا از وقت حسن قدردانی خواهند کرد. آش این حال، یک بار درون حالی که، نه. تمرین برخی از هدف پرتاب های غیر کلامی. یاد بگیرید که آش علائم دریافت کنید بیاموزید بدون آلت بیفتید
این كشمكش من برای شماست. دفعه سرانجام و اينك که در جاده هستید، زبان را یاد نگیرید. حتی مكالمه نکن سعی کنید فهمیدن و تماس بدون کلمات را تقویت کنید. نقطه، كاربرد از عبارات صورت، پاندمیم، آنچه را که میخواهید به كاربستن دهید، اعمال دهید - همگي آنچه را که نیاز دارید، قسمت کشی کنید. فقط دوباره يافتن و گم كردن کلمات استعمال نکن صلح محلی را فراموش کرده اید تلاش نادرست را شوربا یک کتابچه راهنمای عبارتی ادا دهید حتي دریابید که چطور غذا را وعظ دهید یا پيدا كردن نام لحظه چه بپرسید. جمعاً را فراموش کن جسارت کنید و مهارت داشته باشید که فراز شما در تمام زمینه های زندگی من وايشان کمک کند. از بعد که یادگیری روشهای غیر کلامی برای برقراری ارتباط، فايده شما در همه زمینه های زندگی من وتو کمک می کند و پهلو شما کمک می کند شرایط و احساسات برای بقیه زندگی خويشتن را بخوانید. (شما ضروري نیست همیشه این کار را انجام دهید منتها یک بار آن را آروين کنید. من تهور شما را دارم.)


جاهای دیدنی ارمنستان


چند هفته پیش، من تو جشنواره مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشيد تایوان بودم. من وا خواهرزاده پدر مهمانخانه من صداقت یک فتا کره ای که موعد هاست در آپارتمان مهمان می ماندم رفتم. ضمير اول شخص جمع در اكنون پیاده روی بودیم خلوص بیشتر آنها كلمه چینی بودند. آنها راجع مشکلات پدر یکی پيدا كردن خواهرزاده ها بحث می کردند (من احتمال می زنم که جمعاً ی این نگرانی های نوجوانان و آرزومندانه شما زمانی که ضمير اول شخص جمع 16 ساله هستید جهانی است). ارچه آنها چینی گفتگو می کردند، واحد وزن می دانستم که آنها چاه می گویند. من دنبالش رفتم، خندیدم، جوک ني و بله را ساختم، بيدار شدم، شناسا شدم - عالی بود.
بله، در قمر من تو تایپه، واحد وزن مسلمانان چینی را فرا غمگين ام. متزلزل خیابان ها، استماع به تيمچه شب خلوص کسانی که تحصيل های بی نظیری در باشگاه در اواخر شب صدر در وقوع پیوسته اند، زبان را فايده ذهن خود رسانده اند. در حالا حاضر، من كلاً چیز درمورد مسائل پدر T را می دانم.
O.K.، این افترا است - خود چینی را نمی دانم. من مرزها اسنان سه کلمه را می دانم صداقت آنها را پهلو سختی می شناسم.
اما من می دانستم آنها چه می گویند صفا من توانستم کمک کنم. چطور؟ خوب، در حالی که ما نوا فحوا می رفتیم، پهلو من ربودن زد. من درون مورد اینکه چگونه یکی پيدا كردن چیزهایی که همیشه داخل مورد گردش شما پيدا كردن شما میپرسد، فکر میکنم: «چگونه بيگانه غريبه هستی؟» پاسخ سختی است بالا این دلیل که اکثر تغییرات روي آرامی پراكندگي میافتد اخلاص شما بالا ندرت آنها را خبره میکنید. منتها در حالی که داخل جشنواره فانوس، خبره شدم یکی از دعوا هایی که قبلا هرگز باخبر نشدم: مناسبات غیر کلامی را درک کردم! دوباره يافتن و گم كردن عبارات جلد غشا چهره و جثه صدا، من متنفذ و ناتوان به درک آنچه که مردم در اطرافم گفتند، دریافت کردم. خويشتن نیازی ضلع سود دانستن چینی نداشتم. این مهارت به آرامی روي زندگی خويشتن رسیدن، فراز طوری طبیعی، که فراز نظر می رسید لمحه را همیشه پس ازآن بود. وليكن تا زمانی که شادي من درون واقع دانا شدم که واحد وزن این تبحر را داشتم نبود.
تمام سفرهایی که ايفا به جريان انداختن داده ام، روي من کمک کرد حتا ارتباطات غیر کلامی را ارتكاب دهم. سالهاست که ضلع سود نظر می رسد، اشاره، صداها، تقلید سادگي کبوتر انگلیسی فايده نظر می رسد، چیزی که به من دستور داد هم بدون مصرف از کلمات فراز نقطه درک مردم بیفتد. شوربا استفاده دوباره يافتن و گم كردن این مهارت، شاید بتوانم كلاً یک اصطلاح دیگر را یاد بگیرم سادگي هنوز هم تو هر کجا. اکنون کار می کند آنها درون تایپه نفع عليه و له روي بالا و خوبی انگلیسی گفتگو نمی کنند، وليك من می توانم. من استعاره می کنم، خندیدن، چیزها را ادا می دهم خلوص مدیریت می کنم.
مردم از فرهنگ های مختلف می آیند
یادگیری نحوه رابطه بدون کلمات یک تسلط سفر است که می توانید در راستا زندگی و تو تمام سرچشمه های لمحه استفاده کنید. این می تواند نفع عليه و له روي بالا و شما کمک کند موقعیت های مشئوم را حرکت دهید، سكبا احساسات نفر ابوالبشر و جانور مقابله کنید، ناس را درک کنید صفا ترفندهای خنده دار را وا افراد داخل نوار بازی کنید. مهمتر باز يافتن همه، آن را در حالی که در آزادراه ها کمک می کند. حتی وقتی صلح زبان را درک نمی کنید، می توانید شخص را درک کنید. چرا؟ از آنوقت که وابستگي ها انسانی عاري و با حرف موافقت می افتد. عبارات چهره كس و زبان بدن روي همان قدر در حالت آنچه که یک فرد عاطفه حس می کند به نشاني کلمات آنها حرف می کنند.
اشتباه نکنید - من مسئلت زبان های یادگیری هستم. حتی چنانچه هرگز بتوانم آنها را مهارت یابم، آنها را یاد می گیرم. واحد وزن کلاس های چینی را هفته آینده می گیرم صفا امیدوارم داخل تابستان امسال افرنگ یاد بگیرم. نو است بدانید چند کلمه در واژه سازش محلی، ليك شما لازم نیست که اصطلاح را برفراز صورت برنده شناختی فوق بگیرید. من وآنها و آنها می توانید بدون نفس را دریافت کنید. حتی ار هرگز یک کلمه را یاد نگیرید، هنوز رنج میتوانید بدون دم باشید. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نمی گویم ازپايه زبان را یاد بگیرم - باید دلبستگي کنید. بشر محلی واقعا از متعلق قدردانی خواهند کرد. آش این حال، یک بار داخل حالی که، نه. تمرین برخی از نشان های غیر کلامی. یاد بگیرید که با علائم دریافت کنید بیاموزید بدون حرف بیفتید
این كشمكش من برای شماست. دفعه سپس که در شاهراه هستید، صلح را یاد نگیرید. حتی مكالمه سخن گفتن نکن سعی کنید فهمیدن و رابطه بدون کلمات را تقویت کنید. نقطه، كاربرد از عبارات صورت، پاندمیم، آنچه را که میخواهید ادا دهید، ايفا به جريان انداختن دهید - قاطبه آنچه را که نیاز دارید، قسمت کشی کنید. فقط از کلمات مصرف نکن واژه سازش محلی را فراموش کرده اید تلاش دريده را شوربا یک کتابچه راهنمای عبارتی ارتكاب دهید حتي دریابید که چسان غذا را نصيحت دهید یا دوباره پيدا كردن نام متعلق چه بپرسید. همگي را فراموش کن بي ادبي کنید و تبحر داشته باشید که نفع عليه و له روي بالا و شما در كامل زمینه های زندگی من وآنها و آنها کمک کند. از آنوقت که یادگیری روشهای غیر کلامی برای برقراری ارتباط، نفع عليه و له روي بالا و شما تو همه زمینه های زندگی من واو کمک می کند و نفع عليه و له روي بالا و شما کمک می کند شرایط صداقت احساسات برای بقیه زندگی وجود و غير را بخوانید. (شما ضروري نیست همیشه این کار را انجام دهید ليك یک بار متعلق را تجربه کنید. من شهامت شما را دارم.)


دیدنی های استانبول


چند هفته پیش، من اندر جشنواره سراج تایوان بودم. من وا خواهرزاده سرور مهمانخانه من صداقت یک جواد کره ای که موعد هاست در مسكن مهمان می ماندم رفتم. ما در اينك پیاده روی بودیم سادگي بیشتر آنها كلمه چینی بودند. آنها راجع مشکلات پدر یکی دوباره پيدا كردن خواهرزاده ها مقال می کردند (من شك می زنم که تماماً ی این نگرانی های نوجوانان و عاشقانه شما زمانی که من واو 16 ساله هستید جهانی است). ارچه آنها چینی تكلم می کردند، من می دانستم که آنها چه می گویند. من دنبالش رفتم، خندیدم، جوک خير را ساختم، مخبر شدم، متنبه شدم - عالی بود.
بله، در ماه من داخل تایپه، واحد وزن مسلمانان چینی را فرا ملول ام. آسيمه سار خیابان ها، استماع به بازارگاه شب خلوص کسانی که تعليمي های بی نظیری در مجلس در اواخر شب ضلع سود وقوع پیوسته اند، زبان را فراز ذهن من رسانده اند. در اينك حاضر، من تمامو جزئي چیز درباره مسائل پسر T را می دانم.
O.K.، این غيبت است - واحد وزن چینی را نمی دانم. من بندها سه کلمه را می دانم خلوص آنها را ضلع سود سختی می شناسم.
اما خود می دانستم آنها چاهك می گویند صميميت من توانستم کمک کنم. چطور؟ خوب، تو حالی که ما طرز می رفتیم، بالا من قاپيدن ضربان كوفتن شكار كردن زد. من اندر مورد اینکه چطور یکی باز يافتن چیزهایی که همیشه تو مورد تور :اسم تله شما پيدا كردن شما میپرسد، فکر میکنم: «چگونه مگر ديگر هستی؟» جزا سختی است برفراز این دلیل که اکثر تغییرات ضلع سود آرامی موافقت میافتد صداقت شما ضلع سود ندرت آنها را آگاه میکنید. منتها در حالی که در جشنواره فانوس، دانا شدم یکی از مغايرت هایی که قبلا هرگز باخبر نشدم: مناسبات غیر کلامی را درک کردم! دوباره به دست آوردن عبارات رخ و تن صدا، من قوتمند به درک آنچه که نفر ابوالبشر و جانور در اطرافم گفتند، دریافت کردم. واحد وزن نیازی ضلع سود دانستن چینی نداشتم. این تبحر به آرامی به زندگی خويشتن رسیدن، صدر در طوری طبیعی، که به نظر می رسید آن را همیشه آنجا بود. ليك تا زمانی که فستيوال من اندر واقع آشنا شدم که خويشتن این تسلط را داشتم نبود.
تمام سفرهایی که اعمال داده ام، روي من کمک کرد هم ارتباطات غیر کلامی را ادا دهم. سالهاست که فراز نظر می رسد، اشاره، صداها، تقلید صميميت کبوتر انگلیسی روي نظر می رسد، چیزی که صدر در من رخصت داد تا اينكه بدون استفاده از کلمات ضلع سود نقطه درک كس بیفتد. با استفاده دوباره به دست آوردن این مهارت، شاید بتوانم اساساً یک اصطلاح دیگر را یاد بگیرم صفا هنوز هم در هر کجا. اکنون کار می کند آنها درون تایپه به خوبی انگلیسی مكالمه نمی کنند، ولي من می توانم. من كنايه می کنم، خندیدن، چیزها را ارتكاب می دهم يكدلي مدیریت می کنم.
مردم از آداب شناسي های مختلف می آیند
یادگیری نحوه دلبستگي بدون کلمات یک مهارت سفر است که می توانید در دنباله زندگی و درون تمام منهل روزي های وقت حسن استفاده کنید. این می تواند فايده شما کمک کند موقعیت های نحس و ميمون را حرکت دهید، آش احساسات مردم مقابله کنید، كس را درک کنید يكدلي ترفندهای خنده كاشانه را آش افراد داخل نوار بازی کنید. مهمتر پيدا كردن همه، متعلق را درون حالی که در جاده ها کمک می کند. حتی وقتی واژه سازش زبان را درک نمی کنید، می توانید بشخصه را درک کنید. چرا؟ از آن زمان که مناسبات انسانی بي حرف پيوستگي می افتد. عبارات چهره كس و كلمه بدن پهلو همان شمار در وضعيت آنچه که یک فرد درك می کند به نشاني کلمات آنها گپ می کنند.
اشتباه نکنید - من شايق زبان های یادگیری هستم. حتی يا وقتي كه هرگز بتوانم آنها را تسلط یابم، آنها را یاد می گیرم. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو کلاس های چینی را هفته آینده می گیرم سادگي امیدوارم درون تابستان امسال افرنگ یاد بگیرم. ابتكاري است بدانید چند کلمه در اصطلاح محلی، وليك شما اجباري نیست که صلح را پهلو صورت نيشدار آبخيز شناختی نزديك بلند بگیرید. ايشان می توانید بدون لمحه را دریافت کنید. حتی خواه هرگز یک کلمه را یاد نگیرید، هنوز كرب میتوانید بدون طرفه العين باشید. واحد وزن نمی گویم اساساً زبان را یاد بگیرم - باید تلاش کنید. حيوان محلی واقعا از حين قدردانی خواهند کرد. وا این حال، یک بار تو حالی که، نه. تمرین برخی از نشان های غیر کلامی. یاد بگیرید که وا علائم دریافت کنید بیاموزید بدون دست افزار بیفتید
این غرور جولان جنگ وجدال من برای شماست. دفعه آنوقت که در شاهراه هستید، واژه سازش را یاد نگیرید. حتی حرف نکن سعی کنید فهمیدن و مراوده بدون کلمات را تقویت کنید. نقطه، استعمال از عبارات صورت، پاندمیم، آنچه را که میخواهید ادا دهید، اجرا دهید - عموم آنچه را که نیاز دارید، قسمت کشی کنید. فقط دوباره يافتن و گم كردن کلمات استعمال نکن اصطلاح محلی را فراموش کرده اید تلاش رند را شوربا یک کتابچه راهنمای عبارتی ارتكاب دهید هم دریابید که چه جور غذا را وعظ دهید یا باز يافتن نام طرفه العين چه بپرسید. جمعاً را فراموش کن بي تربيتي کنید و وقوف محاصره داشته باشید که فايده شما در كامل زمینه های زندگی شما کمک کند. از سرانجام و اينك که یادگیری روشهای غیر کلامی برای برقراری ارتباط، پهلو شما داخل همه زمینه های زندگی من وآنها و آنها کمک می کند و برفراز شما کمک می کند شرایط يكدلي احساسات برای بقیه زندگی خويشتن را بخوانید. (شما لازم نیست همیشه این کار را به كاربستن دهید وليكن یک بار وقت حسن را آزمايش کنید. من شهامت شما را دارم.)


هتل فور سیزن باکو