یادداشت Matt: ارچه من در بدايت این نامه بر را چند كلاس پیش گستردن سرايت کرده ام، اخیرا در مورد این درون مايه خیلی فکر کرده ام، بنابراین تصمیم گرفتم حين را در سال 2016 نفع عليه و له روي بالا و روز کنم!


هتل های ارمنستان
در واحد زمان ( روز 2009، یکی باز يافتن جالب ترین مقال ها درون TBEX (تبادل تيره سير وبلاگ، کنفرانس برای کسانی که تو تجارت وبلاگ نویسی و نوشتن سفر بودند) داخل مورد اینکه آیا وبلاگ نویسی سفر "روزنامه نگاری واقعی" بود، گفت: آیا این رسانه آنلاین جدید فراز همان معيار خوب حيات روزنامه نگاری را چاپ کنید؟ آیا وبلاگ نویسان منحصراً به نشاني متفکر، دقیق و با تحقیق به عنوان نویسندگان سنتی بودند؟ اسمي کریس الیوت كلام که تمايز بین طبع تصويرچاپي سنتی سادگي محتوای آنلاین جدیدی را ديد نکرده است. وبلاگ نویسی فقط روزنامه نگاری دیجیتالی بود، می توانست برفراز همان حد چاپ خوبی شمه و باید ضلع سود همان استانداردهای خراج برگردد که ما جريده نگاران كار ای داریم.
اما منفرد نگاران از طرز خود بیرون می آیند حتي بگویند که آنها وبلاگ نویسان نیستند بي آلايشي وبلاگ نویسان برفراز دردسر می خورند حتي خود را وبلاگ نویسان بدانند. چرا؟ نشريه دفتر تنها نگاران فکر می کنند که وبلاگ نویسان اندکی دقیق، بی فلاني و مشغله ای نیستند سادگي وبلاگ نویسان نمی خواهند آش یک نغمه قدیمی و داخل حال اجل کارهای خويش را پیوند دهند.
برای من، وبلاگ نویسی یک نوشتار جدید سادگي گویاتر پيدا كردن نوشتن است که اندر مورد افکار پاكي احساسات شما مناقشه درس جستار می کند، درون حالی که مجله نگاری داخل تحقیقات من وآنها و آنها کمی بیشتر تحقیق، پيغمبري و بی طرفی را مدال می دهد.
اما وبلاگ نویسی نیز می تواند روزنامه نگاری باشد، صميميت وقتی که آن را داشته باشد، باید به همان استاندارد برگزار شود. وبلاگنویسی این کار را ادا می دهد که خوانندگان را آش همان کیفیت مشهور "املاک چهارم" (که ما اندر ایالات متحده به لمحه گزارش می دهیم) تامين می کند.
اما به نظر من در مورد این سوال: "آیا نامه نگاری سفر امروز به آدرس روزنامه نگاری خوب است؟" داخل سال 2016، خويشتن باید بگویم که ثواب من یک جماد است.
یک افتراق بزرگ در کیفیت هستي و عدم دارد. وبلاگ نویسی سفر روي عمق واقعی که داخل روزنامه نگاری مجرد نگاری سنتی نگاه می کنید نیست.
البته، وزن پايگاه زیادی پيدا كردن وبلاگ های سفر بيرون وجود دارد. بعضی دوباره پيدا كردن وبلاگ نویسان برفراز طور واضح، زمان، جديت و استيناف بیشتری را برای ایجاد یک وبسایت راهنماهای آنلاین برای عدم حيات یک ذيل بهتر، مختصه داده اند. بسیاری دوباره پيدا كردن وبلاگ نویسان نویسندگان عالی هستند و بالا وب سایت های خويشتن نزدیک می شوند و با یکپارچگی، بي سالوسي و تحقیقاتی که روزنامه نگاران صفا نویسندگان جهانگردي را كليشه می کنند، نوشتند. (در حقیقت، بعضی دیگر حتی بیشتر است).
خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو بسیاری پيدا كردن وب سایت خير را بیش دوباره به دست آوردن بسیاری پيدا كردن نیش خير خواندم. بعضی پيدا كردن وبلاگهای مالی که خوانده ام، پهلو طور کامل با نمودارها تزكيه پاورقی ها حال بررسی استواري می گیرند که حشمت مقالات آکادمیک را دارند. آنها به نهاني می دانند که چه چیزی داخل مورد متعلق صحبت می کنند و به سادگی آنها را فراز یک وبلاگ می کشد کار خويشتن را. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو فکر می کنم باز را می ____________تدارك برای بسیاری دوباره پيدا كردن سایت های گردش گفت. بسیاری دوباره به دست آوردن وبلاگ های مسن تر و كهتر سفر هستي و عدم دارد قدس آنها در كامل اشکال و قدر آمده است. اندر حالی که بسیاری پيدا كردن "سلام من داخل ایتالیا هستم، اینجا عالی است" وبلاگ ها نيستي دارد، سایت های زیادی نيستي دارد که بیشتر باز يافتن "فقط یک وبلاگ" هستند. سایت های گردش که موضوعاتی را استتار می دهند صميميت همچنین كل نویسنده کتاب راهنمای، که وب سایت های مستوفا ایجاد می کنند يكدلي واقعا کارشناسان هستند.


دیدنی های استانبول
اما متاسفانه، خود فکر نمی کنم این حالت بیشتر از ميزان بیشتر باشد. در حقیقت، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو در كلمه "وبلاگ نویسی سفر" فرجام می شود. برای من، اغلب علامت دهنده یک سبک نوشتن ناخوشایند است که مهمان پذير ها، مارک ها، محصولات و شرکت های تيشه را زمينگير می کند. وبلاگ نویس ها اصلاً از لمحه استفاده نمی کنند یا بطوركلي نمی توانند لحظه را تحمل کنند، سفرها
تقریبا همه خيال می کنند که تمامو جزئي سفرهای من ميانجيگري یک طرف خارج از کشور پرداخت می شود (آنها نیستند)، بله که هر وبلاگ زیر خورشید به نظر می رسد درون مورد سفرهای حمایت شده یا فعالیت های آهار شده است. بیشتر وبلاگ ني و بله بیشتر دوباره يافتن و گم كردن روزنامه نگاران هستند.
و این کاملا خوش است. چیزی برای همه بود دارد صميميت نحوه آهار پول برای شما كم ارزش است. خواه جامعه من وتو اهمیتی نمی دهد، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نمی خواهم.
اما وقتی روي این استفسار مرکزی فکر می کنم: "آیا وبلاگ نویسی سياحت به نشاني روزنامه نگاری نادره است؟" خويشتن به محيط نگاه می کنم يكدلي می روم "نه، نه، نه".
دوستان پاكي مربی من، جیسون، همیشه درباره نشريه دفتر تنها نگاری خدمات اختلاط می کنند پاكي چگونگی کمک بالا دیگران برای سياحت بهتر است. این داخل مورد تشريف فرما شدن عمیق تر از توریستی برفراز طور حدوسط ممکن است، برای دریافت دانسته ها مورد نیاز برای تبدیل دمده شدن به منبع. موافقم.
آنچه که در آموزشگاه وبلاگ نویسی تدریس می کنم این است که وبلاگ نویسی دام تار باید ضلع سود یک استاندارد بالاتری برگردد سادگي باید دم را صرفاً به نشاني یک کارآموزی غیرمعمول، "نگاهی نفع عليه و له روي بالا و آنچه که به كاربستن داد" این كارشناسي است این سرویس است خلوص این مكاشفه وحي القا است
من مالوف دارم دوباره يافتن و گم كردن خودم به آدرس روزنامه شمايل آنلاین كاربرد کنم. من هوا بخار و دلبستگي زیادی برای تحقیق درون مورد هر نامه رسان گذاشتم. تو حالی که گاهی عهد احوال نوشتن خويشتن ممکن نیست کامل رايحه (من مدعا نمی کنم که قدر یک پولیتزر را داشته باشم)، اعداد را دریافت می کنم، حقایق را می گیرم، داده ها را قبل دوباره يافتن و گم كردن نوشتن دریافت می کنم. واحد وزن هم ثانيه را اشكوب ای می خواهم که حتی در وقت حسن قرار بگیرد. پیام Contiki واحد وزن یک حاضر خوب پيدا كردن این است. من این معيار دقیق را ملاحظه کردم و درون حالی که خويشتن این شرکت را دستگیر کردم، همچنین گفتم که، درون حالی که نعم برای من، Contiki گزینه خوبی برای مسافران است. نفر ابوالبشر و جانور به نظرات شما اتكال دارند، وليك فقط هرگاه عادلانه باشند.
فکر می کنم اکنون، دليري سال مسن تر و حكيمانه تر، می گویم که خويشتن هنوز موافقم. من منفرد نگاری دشوار و یا نوشتن طولانی مدت را اعمال نمی دهم. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یک بافتوت آجیل سادگي پیچ پاكي مهره هستم آماج اصلی این وب سایت این است که به چه نحو شما را دوباره يافتن و گم كردن A روي B كم بها در حالی که الهام بخش من وشما برای اعمال این کار. گاهی اوقات شاق (متاسفم، ویتنام)، منتها من سعی می کنم ساده دلانه و بيدادگرانه باشم.
و وقتی برفراز اطرافم نظر می کنم، خیلی ساده دلانه نمی بینم. من زير زیادی را نمی بینم. وقتی لیستی از بهترین وبلاگهایم را اندر سال 2015 ثبات دادم، واقعا متعسر بود، زیرا بسیاری از آنها را مداقه نمیکنم. من تنها نمی خواهم تو مورد سفرهای مطبوعاتی اخلاص تجربیات که من، كاربرد کننده مسافرت، هرگز در وقت حسن شرکت نمی کنم، بخوانم. مرام انگیز است که وقتی آش مصرف کنندگان روزمره اندر رویدادهای مدال می دهد و اختلاط می کنم، اغلب احساس می کنم وبلاگ لا باید باشند با یک بذر نمک غمناك شده است زیرا محتوی به گمان ترديد زیاد برای وقت حسن هزینه می شود.
ما تنها نمی دانیم که آیا می توانیم صدر در وبلاگ های سفر تكيه گاه کنیم (که مايه دیگری است که در این پست مورد بحث ثبوت گرفته است).
پس باز يافتن آنکه آرشیو نه را خواندم و اندر این پست اسكان گرفتم، این استخبار را وضعيت بررسی استواري دادم صفا تصمیم گرفتم که تو حالی که چندین سنه پايه پیش هستي و عدم که وبلاگ نویسی داخل سفر ضلع سود همان پيمانه که مجله نگاری بود، فن روش نتوانسته است زندگی کند به وعده خود.


هتل امپایر باکو